Μια νέα μέρα ξεκινάει, γι’ αυτό….

Βγείτε από το κλουβί σας και πετάξτε μακριά! 

Όσο πιο μακριά μπορείτε!

p7190151.jpg

 Κι αν τα βλέπετε άσπρα ή μαύρα,

δεν μπορεί κάτι καλό  θα υπάρχει πίσω από όλα αυτά!

Ελπίζω να σας έφτιαξα την διάθεση!

Σας ευχομαι λοιπόν ένα πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο!!!

Και επειδή είμαι ζηλιάρα θα θέσω και εγώ με τη σειρά μου μια απορία σας τον Αγαπητό Αντώνιο 🙂

Τί βλέπετε στην εικόνα;

ti-einai.jpg

16 σκέψεις σχετικά με το “Μια νέα μέρα ξεκινάει, γι’ αυτό….”

  1. Bλέπω ένα κάρο άπλυτα που περιμένουν να μπουν στο πλυντήριο
    μία σφουγγαρίστρα που πρέπει να σφουγγαρίσει το σπίτι μου, αλλά επειδή βλέπω θετικά τα πράγματα, βλέπω και βραδινό κρασάκι με την παρέα και αγκαλίτσες και φιλάκια….

    Όσο για τα κουνέλια δεν έχω λόγια 😀

    Καλό σαββατοκύριακο!!!

  2. Ένα όμορφο σ/κ σου εύχομαι Άννα.
    Να περάσεις όσο καλά γίνεται…

    Στην απορία «βλέπω» διάφορες σταγόνες μέσα σε μια… στάλα!
    Μας έβαλες δύσκολα αγαπητή… 🙂

  3. Βλέπω φυσαλίδες, από ποτήρι σαμπάνιας….
    Παρόμοιες με αυτές της coca coa light, γιατί για σαμπάνια δε μας βλέπω το σουκου…. 😛
    καλά να περάσετε!

  4. ΟΥΥΥΥΥΥΦΦΦΦΦΦ…..ένα Σαββατοκύριακο αποφάσισα και ‘γω μετά από τόσο καιρό να πετάξω μακριά από το «μεγάλο κλουβι»(Αθήνα) και τα σχεδια μου χάλασαν…Πάει η Λειβαδιά!! Έλλειμμα στο φοιτητικό μου πορτοφόλι και σα να μην έφτανε αυτό ταβλιάστηκα και στο κρεβάτι με συνάχι…και μετά μου λες εσύ Αννούλα μου κάτι υπάρχει από πίσω….εγω το μόνο που βλεπω 2 μερες τωρα ειναι ΧΑΡΤΟΜΑΝΤΙΛΑ!!

  5. Υπομονή! fira fira
    Θα περάσει, να πιείς τσάι με πολύ μέλι και λεμόνι και θα περάσει. Για το σινάχι κάποια δεν ντύθηκε υδρωσε και αρρώστησε μου φαίνεται! Εγώ είναι αλήθεια ότι την κοπάνησα. Καλά πέρασα παράπονο δεν έχω! Οταν ξαναγυρνάς στα φοιτητικά τα μέρη πάντα νιώθεις καλύτερα! Περαστικούλια!

Σχολιάστε