Παραμύθια για τα παιδιά

11537380_10206421137140946_6196172589396228384_o

«Μένουμε σπίτι Junior» είναι μια ομάδα στο facebook που έφτιαξα ένα βράδυ που μου έλειπαν πολύ οι μαθητές μου, τα παιδιά! Η καραντίνα μας απομάκρυνε χωρίς να αποχαιρετιστούμε και ένιωσα ότι πρέπει να βρω ένα τρόπο να τους συναντήσω μέσω των γονιών τους φυσικά. Πολύ πριν την ψηφιακή τάξη, ή την τηλεδιάσκεψη. 

Μετά τρέξαμε όλοι οι εκπαιδευτικοί να  βάλουμε αρχεία και υλικό για να μας νιώσουν κοντά τους. Το έκανα κι αυτό. Αλλά μου έλειπαν πιο πολύ. Ήθελα να μπορώ να τους πω καληνύχτα, όνειρα γλυκά, μη φοβάσαι!!!

Έτσι φόρτισα την κάμερα και αναζήτησα παραμύθια που αγαπώ και είχα στη βιβλιοθήκη μου, παραμύθια που πολλές φορές μου έφεραν δάκρυα γιατί με άγγιξαν περισσότερο τώρα!

Τις τελευταίες μέρες λαμβάνω μηνύματα από μαμάδες ότι τα παιδιά τους δεν μπορούν κοιμηθούν αν δεν με ακούσουν. Μπορεί να μην τους λέω στα βίντεο, μη φοβάσαι είμαστε μαζί, αλλά το νιώθουν και με έναν τρόπο γυρνάει σε εμένα.

 

Σχολιάστε