Ποιός είπε ότι η κούπα δεν έχει ιστορία;

p1010295.JPGΜια για το Φθινόπωρο.

p1010292.JPGΜια για όλες τις ώρες.

p1010289.JPGΜια που έχω από πολύ μικρή.

p1010287.JPGΑυτές που μας έφερε η αδελφούλα απ΄την Γερμανία.

p1010284.JPGΑυτή που χρησιμοποίησα σήμερα…

p1010290.JPGΤης αδελφής μου από τότε που ήταν μικρή.

p1010294.JPGΤου μπαμπά και της μαμάς.

  p1010291.JPGΜια για τα χριστούγεννα.

p1010288.JPGΜια από τα φοιτητικά.

p1010296.JPGΑ και το προικό της μαμάς, από το γάμο της. Κάποια χρονάκια πριν

p1010278.JPGΣας την έσκασα και αυτή που χρησιμοποίησα χθές στην καφετέρια.

Εχει κανείς διαφωνία για το αν η κούπα έχει ιστορία  αν έχει να το πει.

Το ποστ έγινε κατόπιν πρότασης!

8 σκέψεις σχετικά με το “Ποιός είπε ότι η κούπα δεν έχει ιστορία;”

  1. ..ιστορία αμαρτία αυτές οι κούπες..:)
    πως καταφέρνω και σπάω συνέχεια τις δικές μου, δεν ξέρω.
    .θα σπάσω κούπες, για τα λόγια που ‘πες..
    Καλο βράδυ Άννα.

  2. !!!!! αυτή που είχε η αδερφή σου από μικρούλα μου ξύπνησε πάρα πολλές αναμνήσεις! την είχαμε όταν ήμουν μικρή στο πρώτο μας σπίτι και δεν την έπαιρνα γιατί «ήταν του μπαμπά»! Η μαμά μου είχε μια παρόμοια έτσι μεγάλη και έπιναν τον καφέ τους! τι μου θύμισες! δεν το πίστευα ότι υπάρχουν αλλού στον κόσμο αυτές οι κούπες.

  3. Το να μπορεί κανείς να σου ξυπνά αναμνήσεις είναι δώρο! Ελπίζω να είναι καλές αναμνήσεις! Η σειρά σου να μας παρουσιάσεις τις δικές σου κούπες 🙂
    Καλώς ήρθες!

Σχολιάστε