Προσωπικά Αντικείμενα…

prosvpika.jpg

Αυτά είναι κάποια από τα πολλά προσωπικά μου αντικείμενα.

Η αγαπητή φάβα μου το ζήτησε και δεν είχα παρά να υπακούσω…

Τα γυαλιά μου, τα κλειδιά μου συνήθως πολλά, πορτοφόλι πάντα μικρό χωρίς λεφτά, ένα κοκαλάκι για τα μαλλιά από ξύλο ελιάς. Πάντα χαρτομάντηλα, υγρά μαντηλάκια και ντεπόν στην τσάντα.

Βραχιόλια με χρώματα που σχεδόν πάντα κάνουν θόρυβο, σταυρός πάντα στο λαιμό έστω κι αν δεν φαίνεται, δαχτυλίδι, κραγιόν αδιάφορο αλλά κάποιες φορές αναγκαίο. Οταν έχεις να κανεις με παιδιά πρέπει να δείχνεις καλά. Το καταλαβαίνουν από μακριά. Κινητό παλιό αλλά δεν λέει να ψοφήσει.

Αρωμα γκοτιέ εδώ και αρκετά χρόνια. Σημειωματάριο που το πήρα για να του αλλάξω το εξώφυλλο με κάποιο κολάζ αλλά τελικά το συνήθισα. Μακάρι να είμαι χαμογελαστή όταν φτάσω σε αυτή την ηλικία.

Σιντί γιατί η μουσική είναι πάντα απαραίτητη στη δουλειά μου. Ένα κρουασάν γιατί μπορεί να γυρισω απόγευμα σπίτι. Ακόμη, μια λάκτα για κάθε στιγμή…Τέλος φουλάρια πολλά, πάρα πολλα,σχεδόν πάντα κρεμασμένα στο λαιμό 🙂

 Και το πιο αγαπημένο, την φωτογραφική μου μηχανή που δεν αποχωρίζομαι ποτέ, φαίνεται άλλωστε αλλά δεν μπορώ να την βάλω μέσα στην φωτογραφία… olympus mini!

Με τη σειρά μου καλώ τα φεγγαροστολίσματα, ανάμεσα στις σκέψεις,την βιολόγα, τον ψυχολόγο, την ανατολή, τον βασίλη, τον εμπεριστατομένο, get a life, το καρότο μαστίγιο, τον πυγμαλίωνα, το δελφινάκι, τον μελόμενο, την σταλαγματιά,τον φίλο, τα λεξίδια,τον στέντορα, gaston, aa duck,τα σκιάγματα και τέλος τη λάσπη στα αστέρια!

44 σκέψεις σχετικά με το “Προσωπικά Αντικείμενα…”

  1. ωραια τα κλειδια σου και το αρωμα…αλλα εχεις και αντιβακτιριδιακα μαντιλάκαι…ή δεν βλέπω καλα;;;; 🙂 🙂 καλημερα!

  2. Καλως ήρθες lifewhispers,
    Ναι καλά βλέπεις είναι μαντηλάκια υγρά και βοηθούν να φέυγει η κιμωλία από τα χέρια και να μην με πιάνει βήχας, γιατί έχω αλλεργεία από ότι έχω ανακαλύψει στη σκόνη. Μπορεί να μην την χρησιμοποιώ συχνά γιατί το μάθημα που κάνω δεν την χρειάζεται αλλά οι τάξεις είναι γεμάτες σκόνη κιμωλίας. Σε έπησα; 🙂

  3. Πολύ γυναικεία τα πιο πολλά αγαπημένα σου. Σα να μας άνοιξες την τσάντα σου. Και το μέσα σου. Τελικά τα αγαπημένα μας είναι αυτά που μας συντροφεύουν καθημερινά. Και μας κάνουν να αισθανόμαστε καλύτερα. Καλό σου απόγευμα 🙂 και σε ευχαριστώ για την προσκληση…

  4. Έχεις δίκιο αγαπητή Άννα… Σωστή η μπηχτή σου περί πολυλογίας μα η δουλειά δεν με άφησε να κάνω το σχόλιο που ήθελα! Τώρα πάλι ετοιμάζομαι για ταξίδι… ταξίδι κάτω απ’τ’αυλάκι 🙂
    Μα θα δεις τι θα πάθεις τώρα…
    Έχω λίγο χρόνο για να σε ρωτήσω αυτό που θέλω…
    Έχεις αγωνία;
    Θέλω να μου πεις, ή μάλλον να μας γράψεις, τι απο όλα αυτά τα όμορφα και girly πραγματάκια σου, (όπως πολύ σωστά έγραψε και ο φίλος Βασίλης), δεν θα είχες πρόβλημα να αποχωριστείς!
    Και μην γράψεις για τα αναλώσιμα (κραγιόν, σοκολάτα και τέτοια)
    Λοιπόν; Περιμένουμε…
    Εγώ θα το δω την Δευτέρα πιθανότατα, αλλά θα το σχολιάσω πάραυτα!
    Πως σου φάνηκε που με έπιασε το «πολυλογέξ»; 😉

    Καλό σου βράδυ και καλό σαββατοκύριακο Άννα 🙂

  5. Μου αρέσουν τα κορίτσιστικα πραγματάκια…
    Τρελαίνομαι για το μπουκάλι του Gaultier, από τα καλυτερότερα σχήματα ever! Οσο για το κινητό σαν να με φαίνεται πως δυο-τρία χρόνια πριν τα έφτιαχναν καλύτερα, γι’ αυτό κρατάει ακόμη και το δικό σου 🙂

  6. Σε ευχαριστώ Βασίλη,
    Αλλά κοριτσάκι είναι τι να έβαζα; Πως το κατάλαβες; Σχεδό την άδειασα την τσάντα. Περιμένουμε τις δικές σου εκπλήξεις διδυμάκι.

  7. Για να σου σπάω τα νέυρα Πυγμαλίωνα, είπα ότι εκνευρίζει τους άλλους όχι ότι δεν μου αρέσει κιόλας… Για να δούμε τι θα μας αποκαλύψεις;

  8. Όλα Αντώνη δεν θα είχα πρόβλημα να αποχωριστώ. Μόνο τα γυαλιά μου είναι απαραίτητα!!! Δεν έχω πολύ μυωπία αλλά τώρα είναι συνήθεια πια και τον σταυρό γιατί με βοηθά να νιώθω καλύτερα για να αντιμετωπίζω την κάθε μέρα.
    Ολα τα άλλα μπορώ να τα αποχωριστώ,
    Λεφτά πολλες μέρες δεν μου χρειάζονται, κοκαλάκι για τα μαλλιά: μπορεί να αντικατασταθεί με ένα στηλό, ρολόι: μπορώ να ρωτήσω, κινητό: με βρήσκουν ευκολά πάντα ενημερώνω που βρίσκομαι, άρα μπορώ να ζήσω χωρίς αυτά.
    Κλειδιά: θα γυρνάω σπίτι όταν θα είναι και οι δικοί μου εκεί…

    Και μην συνεχίσω άλλο γιατί για όλα μπορώ να σε πήσω ότι έχω δίκιο.Τα λόγια είναι χάρισμά μας. Ρωτα και τον Βασίλη και θα σου πει.
    Καλό σ-κ Εκεί τριγύρω μπορεί να μαι και εγώ!

  9. aa duck
    Συμφωνώ απόλυτα! Και για το άρωμα και για το κινητό!! Μόλις σε συμπλήρωσα στα πρώσωπα που ζητάω να μας απόκαλύψουν τα μικρά τους μυστηκά!!!

  10. Δεν ήθελα να με πείσεις! Είμαι σίγουρος ότι απο τα αγαπημένα που όλοι μας έχουμε, ουσιαστικά αναγκαία είναι ίσως λίγα.
    Ηθελα να σου δείξω πόσο πολυλογάς είμαι μερικές φορές!
    Ξέρω πόσο σημαντικός είναι ο Λόγος… 😉

    Ελπίζω να περνάς καλά αν είσαι στον διπλανό νομό, αλλά ακόμα κι αν είσαι στον παραδίπλα, πάλι καλά να περάσεις. 🙂

  11. Καλημέρα Μαρία! Ελπίζω να τα καταφέρεις, σήμερα για παραδειγμα εγώ δεν μπορώ να ανεβάσω καινούργιο πόστ. Δεν ξέρω τι έχει πάθει το σύστημα…

  12. Ήταν πολύ όμορφα Άννα…
    Θα μου λείψει που αυτό το σ/κ μάλλον δεν θα μπορέσω να πάω!
    Είδες πως τα φέρνει ο καιρός; Προχτές δίπλα δίπλα και σήμερα 3 νομοί ανάμεσα!!!
    Εσύ πως πέρασες;

  13. Παρα πολύ ωραία, με φίλους και την δίδυμη αδερφή μου. Βγήκαμε. Πήγαμε σινεμά.Αν καταφέρω να ανεβάσω ποστ θα δεις σχόλια για την ταινία, όποτε τα καταφέρω. Κάτι σε στεναχώρησε στο ταξίδι σου. Έτσι μου φάνηκε…
    Το επόμενο να πας Πάτρα και εκεί είναι ωραία. Μπορεί να ξαναπάω!

  14. Όσες φορές έτυχε να πάω, ήμουν μασκαρεμένος… (δεν φαντάζεσαι πως)…
    Δεν μας είπες ποιά ταινία είδες!
    Αυτό που με στενοχώρησε στο ταξίδι είναι
    ότι η αργία έπεσε Κυριακή και χάσαμε το τριήμερο!! 🙂

  15. Αχαααα!!!! Μου μυρίζει post με ταινία…
    Που σημαίνει ότι η ταινία σου άρεσε…
    Έρχονται κάνα δυό στο μυαλό μου αλλά δεν θα τις πω!
    Άντε άντε… το γοργόν και χάριν έχει!
    Καλησπέρα κα Άννα 😛

  16. Εσύ νομίζεις ότι η απάντηση δόθηκε επειδή δεν σε παρακολουθούσα; χμμμ δεν με παρακολουθείς…. τσ τσ τσ!!

    Η βροχή απο μετεωρίτες είναι απο την τσέπη σου; 😉
    Καλό απόγευμα Άννα

  17. Σε βρήκε κάνένας κύριε Αντώνη,,,,
    Δεν μπορούμε ούτε μια πλάκα να κάνουμε στο ίδιο μας το ποστ…. τσ τσ τσ τσ τι κόσμος θεέ μου. Η ΑΕΚ φταίει σου προκαλεί νεύρα.

  18. Με βρήκαν μόνο αυτά που έστειλες! Ήταν πολύ όμορφα…;)

    Μα δεν μπορούμε ούτε μια πλάκα να κάνουμε στο post σας… τσ τσ τσ!!!! Το αντίπαλο δέος σου προκαλεί εκνευρισμό.

Σχολιάστε