22
Οκτ.
09

Στο DAILYSCENE που άγγιξε τις 50000 επισκέψεις!

Αν μου το ελεγαν δεν θα το πιστευα.

Δεν πίστευα ότι θα μπορούσα να φτιάξω κάτι

που θα το αγαπούσατε και θα εφτανε στις 50000

και πανω πλεον επισκεψεις.

Το αγαπησα και εγώ με τη σειρά μου.

Με τις καλές και τις κακές μου στιγμές, αυτό ήταν εκεί,

σαν το μπουκάλι με το γράμμα, που πετας στο κύμα.

Σε αυτό μπορούσα να πω αυτό που ένιωθα,

χωρίς να περιμένω τίποτα.

Μας χρησιμοποίησαν δημοσιογράφοι και το ανακαλύψαμε.

Και άλλοι που δεν το ανακαλύψαμε.

Συμπέρασμα…

Υπάρχουμε για να βοηθάμε…

τους πτωχούς το πνευμα και τη φωτογραφία…

Τι να πω.

Χαίρομαι και μακάρι  να μην θυμώνω κάθε φορά

που η δουλειά μου γίνεται αντικείμενο εκμετάλευσης.

Θέλω και θα το πω, οι φωτογραφίες να είναι ευκολο

να τις δείτε μεγάλες με ένα κλικ

χωρίς να χρειάζεται μια υπογραφή ή μια σμίκρινση

για να μην τις κλέψουν, γιατί αυτό κάνουν.

Ολα αυτά με κάνουν να το σκέφτομαι διπλά

κάθε φορά που θέλω να φτιάξω ένα καινούργιο πόστ.

Τις γλυκιές μου καλημέρες σε όλους!

Αδελφούλα Χρόνια σου Πολλά και Καλά!

Πόοοοσο γίνεσαι;;;

Αλλα καλύτερα αστο…

Είναι η μικρότερή μου αδελφή,

όσο αυτή μεγαλώνει μεγαλώνω και εγώ 😉

12 Responses to “Στο DAILYSCENE που άγγιξε τις 50000 επισκέψεις!”


  1. Οκτώβριος 22, 2009 στο 6:27 πμ

    Καλημέρα!!!
    Μεγαλώνει και αυτή! Να τη χαίρεσαι! 🙂 Να είστε και οι δύο καλά!!! Και οι υπόλοιποι της οικογένειαςς εννοείται!

    Είδες δουλειά που κάνει ένα μπλόγκ;;;
    χαχαχα βοηθάει σε όλα!!!

  2. Οκτώβριος 22, 2009 στο 10:22 πμ

    ΟΛΑ όμορφα σήμερα.
    Να χαίρεσαι την αδελφή σου
    Και στις 100.000…αν και μεταξύ μας δε βρισκόμαστε γι’ αυτό το λόγο εδώ. Σημασία έχει η e-πικονωνία και για μένα μόνο αυτό μετράει
    Να είσαι πάντα καλά,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  3. Οκτώβριος 22, 2009 στο 8:34 μμ

    να την χαίρεσαι την αδελφούλα. χιλιόχρονη!! πάντα με υγεία αγάπη και κάθε ευτυχία στις διαδρομές της. και με ακόμα τόσες επισκέψεις και όπως λέει και η γλαρένια επικοινωνία και μοίρασμα. πολύ καλό σου βράδυ! χιλιόχρονη!!

  4. Οκτώβριος 22, 2009 στο 9:56 μμ

    Δοκιμαστικό σχόλιο, ψάχνοντας να βρωβ τι συμβαίνει γι’ αυτό που μου είπες

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  5. Οκτώβριος 22, 2009 στο 9:59 μμ

    Anna μου ΟΚ.

    Βασίληηηηηη…. εντάξει το λινκ μου που οδηγούσε ουτε κι’ εγώ ξέρω πού, γιατί εσύ θα έβγαζες το φίδι από την τρύπα
    :-))))

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  6. Οκτώβριος 23, 2009 στο 11:21 μμ

    @ hfaistiwnas
    Είναι πολύ καλή παρέα!
    Σε ευχαριστώ για τις ευχές!

  7. Οκτώβριος 23, 2009 στο 11:22 μμ

    @ Γλαρένια
    Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου. Μπράβο που διόρθωσες τους περίεργους που τρίπωσαν στο λινκ σου. Φιλιά

  8. Οκτώβριος 23, 2009 στο 11:23 μμ

    @ basnia
    Να σαι καλά! Είναι ωραία να τα λέμε!

  9. Οκτώβριος 24, 2009 στο 6:10 μμ

    ..εσυ να είσαι καλά 🙂
    καλο σαβ/κο, αν και λιγο βροχερό σε σας εκεί!

  10. Οκτώβριος 26, 2009 στο 12:47 πμ

    @ iLiAs
    Σε ευχαριστώ πολύ!
    Πάντα το πιο σημαντικό είναι να είμαι εγώ καλά.
    Και η παρέα σας πάντα με κανει να νιώθω καλά.
    Καλό ξημέρωμα ποιητή!

  11. Νοέμβριος 4, 2009 στο 8:55 πμ

    Και στις 100.000!. Αλλά το πιο σημαντικό είναι να είσαι καλά!

  12. Νοέμβριος 6, 2009 στο 12:28 πμ

    Εχεις πάρα πολύ δίκιο!


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 143,036 hits
Οκτώβριος 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπτ.   Νοέ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Σελίδες

Top Clicks

  • Κανένα

