10
Οκτ.
09

ευτυχώς είμαι καλά.

Εχθές το μεσημερι αποφάσισα να ανέβω στην Αθήνα. Ημουν σε ταξί. Είχαμε ένα ατύχημα 35 χιλιόμετρα πριν την Τρίπολη.Βρεθήκαμε στο πλαι ενός  φορτηγού. Ημουν  μπροστά καθισμένη. Τωρα που γράφω το σκέφτομαι και με τρομαζει. Το απίστευτο είναι ότι την ωρα που συμβαίνει σκεφτεσαι τοσα πολλά. Αυτους ου αφήνεις πισω. Ανοιξε ο αερόσακος του οδηγου. Βγήκε μια σκόνη. Σε πνίγει αυτή η σκόνη. Η πλευρά μου δεν χτυπηθηκε. Βγήκε απο ενα βενζιναδικο περασε τη διπλη λευκη λωριδα και μας εκλεισε το δρομο. Μετά βρεθηκαμε να μας παρασερνει μαζι του στο πλαι. Δεξια ηταν τσιμεντενιο χαντακι . Ανοιξα την πορτα και πατησα στα αγριοχορτα. Εκανα το σταυρό μου. Βοηθήσαμε ο ένας τον άλλον και οι τρεις γυναικες είμασταν καλα. Ο οδηγός ζητούσε συγνώμη. Το θέμα είναι ότι σήμερα ποναει ο αυχένας μου και το χέρι μου. Το αστείο είναι ότι ημουν ψύχραιμη. Ηρθε αλλο ταξι να μας παρει και συνεχίσαμε. Το αστείο λοιπόν έιναι ότι εφτασα αθηνα 8.20 από 3.30 το μεσημερι, και φορούσα ακόμη τα γυαλιά ηλίου, ναι αλήθεια. Μπήκα σε ένα φαρμακείο για να πάρω κολλάρο το οποίο δεν μου έδωσαν γιατι χρειαζεται συνταγη γιατρου λέει και τότε καταλαβα ότι φορουσα τα γυαλιά ηλίου. Να φανταστείτε τα γυαλιά βρέθηκαν στο πάτωμα του αυτοκινήτου. Πρέπει να ήταν δυνατό. Αλλα σοκάρεσαι και δεν θυμάσαι. Το εβλεπα στον υπνο μου. Τωρα πονάω και το θυμάμαι. Το ξέρω είμαι τυχερη. Μακάρι να μην ξανασυμβεί σε κανέναν. Οταν επιστρέψω σπίτι θα ανεβασω φωτογραφιες. Ναι το ξέρω είμαστε όλοι καλά, αν και πονάω. Αλλά ρε παιδιά τι σκέφτονται όταν οδηγούν τριαξονικο. Του είπε γιατί δεν σταματησε του οδηγού. Πως ρε παιδιά προφανώς δεν ηταν 80 η ταχυτητα μας, ηταν μαλλον 100. ΤΟ θέμα είναι να μην εβγαινε αν δεν μπορουσε να ανακτήσει ταχυτητα.

Γιατί….

5 Responses to “ευτυχώς είμαι καλά.”


  1. Οκτώβριος 10, 2009 στο 12:42 μμ

    απαπαπα είστε καλά και αυτό μετράει! Για καλό και για κακό δεν πας να κάνεις κάνα προληπτικό έλεγχο; ε;
    Δόξα τω Θεώ που δεν πάθατε τίποτα!!!

  2. 2 ikd
    Οκτώβριος 10, 2009 στο 4:10 μμ

    ΆΛλη φορά το ΚΤΕΛ ή το τρένο. Σταθερά και σίγουρα 🙂 Όχι τίποτε άλλο, αλλά θα ζητάει μετά ο μικρός πρίγκηπας την Θεία Άννα.

  3. Οκτώβριος 10, 2009 στο 8:46 μμ

    είναι αυτά τα δευτερόλεπτα. που τίποτα μοιάζει να είναι δεδομένο.
    δεν πας όντως να κάνεις εξετάσεις να βεβαιωθείς ότι όλα εντάξει;
    τέλος καλό όλα καλά! περαστικά σου! πολύ καλό σου βράδυ!

  4. Οκτώβριος 11, 2009 στο 6:05 μμ

    Είναι κάποιοι οδηγοί που δεν θα έπρεπε να λέγονται επαγγελματίες αλλά απαράδεκτοι. Σε εθνικό δίκτυο εμένα μου έκλεισε κάθετα το δρόμο μία νταλίκα. Αν δεν έπεφτα στις πίσω ρόδες θα σκοτωνόμουν, τη γλίτωσα με μώλωπες. Αυτό το γεγονός με έβαλε να επαναπροσδιορίσω τον τρόπο που αντιμετωπίζω τη ζωή.
    Και αυτά τα λίγα άδεια και βουβά δευτερόλεπτα πριν το μπαμ, θα έπρεπε με κάποιον ανώδυνο τρόπο να τα ζούμε κάθε τόσο για ερχόμαστε στα ίσια μας.
    Είστε πολύ τυχερές. Περαστικά σου!!!

  5. Οκτώβριος 11, 2009 στο 10:28 μμ

    Σας ευχαριστώ πολύ όλους.Δεν είναι ευκολο να ξεχάσεις κάτι που δεν μπορείς να ξεχάσεις. Οταν πονάς το θυμάσαι. Ολοι μου λένε να μην το σκέφτομαι. Θα προσπαθήσω.
    Καλησπέρα σε όλους.


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 143,461 hits
Οκτώβριος 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπτ.   Νοέ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Σελίδες


