07
Σεπτ.
09

Σκιές μαζί και χωριστά…

Σκιές μαζί και χωριστά....

Η σκιά σου πλάι στη δική μου

Σκιές μαζί και χωριστά…

η δική μου πλαί στη δική σου..

Οι σκιές μας ενωμένες…

Πολλές φορές

μπορούν να συναντηθούν

και να χαθούν

την ίδια στιγμή…

Πολλές φορές

μπορούν να συναντηθούν οι μορφές

στην ίδια φωτογραφία…

Πολλές φορές μπορούν

να μας θυμίσουν

πολύ όμορφα πράγματα…

Καλημέρες Γλυκές!

4 Responses to “Σκιές μαζί και χωριστά…”


  1. Σεπτεμβρίου 8, 2009 στο 12:27 πμ

    Μπορούν να μας θυμίσουν πολύ όμορφα πράγματα! 🙂

    Καλημέρα!

    Καλό το Αχίλλειο ε;

  2. Σεπτεμβρίου 8, 2009 στο 12:38 πμ

    σκιές και φώτα μαζί. ούτως ή άλλως δίχως φως δεν ζει η σκιά. 😉

  3. Σεπτεμβρίου 8, 2009 στο 10:37 μμ

    @ hfaistiwnas
    Είμαι μια καλλιτέχνη, έτσι δεν είναι. 😉
    Ναι στο Αχίλλειο, με τον πολύ κόσμο…
    Δεν μου αρέσει η εμπορευματοποίηση, είχε ακουστηκά για να ακούς τι βλέπεις, εννοείται δεν είχε τίποτα στις ταμπελες για να τιμωρήσουν αυτούς που δεν ήθελαν ακουστικά. Εβλεπες μόνο το 7, το 8, ασε. Εμένα βέβαια μου αρέσει το Αχίλλειο ανεξάρτητα από ποιούς το διαχειρίζονται.
    Καλησπέρες!

  4. Σεπτεμβρίου 8, 2009 στο 10:39 μμ

    @ basnia
    Σοφά λόγια…
    Αλλά υπάρχουν και σκιές που δεν δημιουργούνται μόνο από το φως.
    Παρα λίγο καλημέρες!


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 143,695 hits
Σεπτεμβρίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Αυγ.   Οκτ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Σελίδες

Top Clicks

  • Κανένα

