04
Σεπτ.
09

Το όνομά μου…

ΑνΝα

Το βλέμμα του αγάλματος...

Το βλέμμα του αγάλματος...

Αν μπορούσα θα άλλαζα πράγματα που θεωρούνται δεδομένα όπως η μονιμότητα

σκοπός όλων μας…

Να μπορούσα να συνεχίζω τη δουλειά που κάνω και αγαπώ χωρίς να χρειάζεται να συμπηρώνω 30 μηνο, η 24 μηνο με βάση ασεπ, η επιτυχία ασεπ 12 άτομα ανάμεσα σε 659, για να μονιμοποιηθώ.

Αν μπορούσα θα έκανα το καλοκαίρι ή μάλλον την Ανοιξη που δεν κάνει πολλή ζέστη να διαρκεί πολύ περισσότερο…

Να μπορούσα να έκανα μπάνια στη θάλασσα όλη τη χρονιά…

Αν μπορούσα θα ήθελα να συναντούσα ανθρώπους που έχουν φύγει….

Να τους έλεγα πόσο μου λείπουν και τους αγαπώ…

Αν μπορούσα θα είχα όλη μέρα μια φωτογραφική μηχανή κρεμασμένη στο λαιμό μου…

Να φωτογραφίζω τα παράξενα….

Ολο αυτό το παραλήρημα οφείλεται στο ότι βγήκαν τα προσωρινα αποτελεσματα του ασέπ και δεν ξέρω καν αν διορίζομαι.. επίσης πήγα μια βόλτα στη γιαγιά μου και μπαίνοντας στο μπάνιο να πλύνω τα χέρια μου, στο ντουλαπάκι του καθρεφτη διαπίστωσα ότι ακόμα υπάρχουν το αφτερ σειβ του παππού μου, η χτένα του…τον έχουμε χάσει χρόνια κι όμως είναι σαν να είναι ακόμα εκεί. Απλώς σήμερα τα συναισθήματά μου είναι πολλά και ανάμεικτα… πολλά πάρα πολλά και δεν μπορώ να τα βάλω σε τάξη, σε ταξί και να τα πάω βόλτα. Το ξέρω το πρωί θα έιμαι καλύτερα αλλά είμαι λίγο θυμωμένη όταν παλεύω για ουτοπιές…

Καλημέρες….

6 Responses to “Το όνομά μου…”


  1. Σεπτεμβρίου 4, 2009 στο 6:25 πμ

    Βγήκαν και δεν το είδες βρε; Τι εννοείς;
    Στο εύχομαι πάντως να είσαι!!!! Και να μας πεις τα νέα γρήγορα!
    Οι άνθρωποι δεν αποχωριζόμαστε πράγματα των αγαπημένων μας ανθρώπων, όταν αυτοί φεύγουν.. για να κρατάμε την παρουσία τους λίγο παραπάνω..
    :):)
    Μακάρι να γίνονταν εύκολα οι αλλαγές που θα ήθελες.. θα σε βοηθούσαμε να τις κάνουμε όλοι μαζί! Πάντως κάποια μέρα θα είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα!!!

  2. Σεπτεμβρίου 4, 2009 στο 8:25 πμ

    Επειδή η κάθε μας μέρα και στιγμή είναι μοναδικές και ανεπανάληπτες (έπαθα για να το κατανοήσω, απλά το προσπερνούσα παραδομένη και παρασυρμένη στο κυνηγητό της καθημερινότητας), φρόντισε να την σεργανίζεις μόνο στα όμορφα και τα τρυφερά, που γεμίζουν την τρυφερή σου ψυχή.

    Σου εύχομαι κάθε δυνατή και καλύτερη επιτυχία στη ζωή σου,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  3. Σεπτεμβρίου 4, 2009 στο 9:57 πμ

    η μεγαλύτερη ίσως ουτοπία είναι ότι κυνηγάμε μόνιμα σε μια ζωή που είναι τόσο παροδική. έτσι απλά. και όταν τα αν γίνονται να, καταλαβαίνουμε ότι στα πολύ απλά βρίσκεται και η ουσία.
    καλημέρα σου! χαμογελαστή, όμορφη, και πάντα με ουσία.

  4. Σεπτεμβρίου 5, 2009 στο 12:35 πμ

    @hfaistiwnas
    Είμαι πάντα αισιόδοξη ακόμα κι όταν τα πράγματα δεν είναι καλα…
    Εχθες ένιωθα απογοητευμένη, οχι στεναχωρημένη, γιατί αν ημουν μια απο τους 12 που επαιρνε ο ασεπ θα εφευγα σιγουρα απο την πολη μου, το σπιτακι μου, τα λουλουδακια μου, την γκρινια μου στους αλλους και την γκρινια των αλλων σε εμένα.χιχιχι
    Βασικα μαλλον δεν το ηθελα πολυ. Οταν τόσα χρόνια δουλευω ωρομισθια, ξερεις αυτη η αλλαγη καθε χρονο εγινε συνηθεια. Δεν μπορεις να κανεις φιλιές γιατί είναι συνηθως για ένα χρόνο. Ασε που στα ολοήμερα συνήθως δασκαλοι μεγάλοι είναι που είναι κοντα στη συνταξη, η δασκαλες πρωτοδιόριστες που τις συμβουλευω πως να αντιμετωπισουν τα μικρα αγριμακια που τρελαινονται στο ολοήμερο.
    Μου αρέσει πολύ η δουλειά μου. Δεν εχω μετανιώσει ακόμα και δεν βαριέμαι.
    φιλιά καλημερες!

  5. Σεπτεμβρίου 5, 2009 στο 12:36 πμ

    glarenia
    Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές τις είχα αναγκη.
    Καλημέρες γλυκιές!

  6. Σεπτεμβρίου 5, 2009 στο 12:39 πμ

    @ basnia
    όμορφα λόγια γεμάτα ουσία. Ουτοπίες ε. Απλώς είμαι σαν το όνομά μου. Αν και Να κάνουν παρέα. Οπότε χρειάζομαι το αν για να γίνανται τα πράγματα καλυτερα.
    καλημέρες καραμελένιες!


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 142,480 hits
Σεπτεμβρίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Αυγ.   Οκτ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Σελίδες

Top Clicks

  • Κανένα

