06
Αυγ.
09

Εφημερίδες….Σε έναν κόσμο όπου όλα ανήκουν σε όλους…Μπλογκοπαίχνιδο- Διαμαρτηρία.

Μήπως έχω κάνει  λάθος και ζούμε σε έναν κόσμο όπου όλα ανήκουν σε όλους και εγώ μπορώ να τα έχω όλα δικά μου και οι άλλοι το ίδιο; Μήπως μπορώ να κάνω λάθη και κανείς να μην με τιμωρεί; Μήπως μπορώ να παίρνω κάτι που ανήκει σε κάποιον άλλον και να το κάνω δικό μου χωρίς καν να ρωτήσω; Μήπως η παρανομία να είναι νόμιμη; Μετά από αυτές τις ρητορικές ερωτήσεις στο θέμα μας….


Ξέρω τι έκανα πέρσι το καλοκαίρι, πράγματι εγώ ξέρω τι έκανα πέρσι το καλοκαίρι αλλά όταν έβγαζα τις παρακάτω φωτογραφίες ξέρω ότι δεν ήταν κανείς δίπλα μου…

Παρατηρήστε με προσοχή τις ακόλουθες φωτογραφίες και πείτε μου αν υπάρχουν διαφορές με τις φωτογραφίες που δημοσιεύει η εφημερίδα Ελευθερία της Μεσσηνίας την 13 Ιουλίου στην σελίδα 18-19.

Γερολιμένας

Και το ερώτημα είναι απλό, γιατί όταν χρησιμοποιείτε φωτογραφίες, εσείς που θέλετε να λέγεστε δημοσιογράφοι, γιατί δεν γράφετε από κάτω από ποιά πηγή είναι…

Αρχικά κολακεύτηκα γιατί χαίρομαι που οι φωτογραφίες μου σας άρεσαν και τις θεωρήσατε άξιες να κοσμούν Βάθειατην εφημερίδα σας αλλά βρε παιδιά δεν είναι τίποτα να γράψετε και από που είναι. Καλό θα είναι πάντως  την επόμενη φορά να προσέξετε περισσότερο…Λιμένι

Είναι απαράδεκτο. Το ξέρω ότι έχω δίκιο αλλά νιώθω ότι η δική μου ελευθερία να εκφράζομαι ελεύθερα και να μοιράζομαι στιγμές μου, γίνόνται κτήμα ανθρώπων που βγάζουν χρήματα από αυτό.


22 Responses to “Εφημερίδες….Σε έναν κόσμο όπου όλα ανήκουν σε όλους…Μπλογκοπαίχνιδο- Διαμαρτηρία.”


  1. Αύγουστος 6, 2009 στο 7:36 πμ

    το pdf βγάζει την εφημερίδα του αυγούστου. αλλά ναι είναι ολίγον αντίθετο με την ίδια την ιδεολογία των επαγγελματιών δημοσιογράφων να μην αναφέρουν καν την πηγή και αρχικά να μην ρωτήσουν κιόλας. και είναι και τεράστια κουβέντα γιατί γενικά και ειδικά με την έκθεση στο internet δεν ξέρω κατά πόσο είναι κατωχυρωμένα πνευματικά δικαιώματα. καλημέρα σου!

  2. Αύγουστος 6, 2009 στο 8:08 πμ

    Δεν κατάφερα να το δω γιατι οσο και αν βαζω ημεομηνια Ιουλιου με πεταει παλι σε Αυγουστο!!!Για να το λες ομως εσυ κατι παραπανω ξερεις…Ντροπη παντως….Και να πω οτι καποιος την εβαλε σε ενα facebook να πω αντε ενταξει…Αλλα δημοσιογραφοι σε Εφημερίδα;;;

  3. Αύγουστος 6, 2009 στο 8:13 πμ

    Anna τα καταφερα!!!
    Τις ειδαα…Λαθος κουμπακι πατουσα…Ειναι ιδιες…Ειναι αυτες!!!ΙΙιιιιιιιι τα πηρα τωρα!!!

  4. 4 hfaistiwnas
    Αύγουστος 6, 2009 στο 2:55 μμ

    Άσε τα σκεφτόμουν και εγώ από τη στιγμή που μου τα είπες! Θα αρχίσω να βάζω όνομα, ελπίζω να το θυμάμαι!!! Είναι άθλιο..

  5. Αύγουστος 7, 2009 στο 1:11 πμ

    όντως απαράδεκτο.
    Και εμένα μου έχει συμβεί με κρητικές εφημερίδες με φωτογραφίες που είχα βγάλει τον δεκέμβρη.
    Δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα.
    Να ρωτήσω από περιέργεια. Που τις είχες δημοσιεύσει; Με ποιούς όρους;;;

    υγ.Το μπλογκ σου είναι στα ρσσ μου οπότε το βλέπω :p

  6. Αύγουστος 7, 2009 στο 1:12 πμ

    υγ2.Κατανοητά τα νεύρα.

  7. 7 ikd
    Αύγουστος 7, 2009 στο 10:09 πμ

    Η λύση είναι απλή: ανοίγουμε όλες τις φωτογραφίες σε έναν editor και προσθέτουμε τη μαγική φράση «(c) Όνομα Έτος».

    Επίσης, μπορούμε να βάλουμε κάτω από κάθε φωτογραφία μία λεζάντα με τους όρους χρήσης που επιθυμούμε. Εναλλακτικά, επισκεπτόμαστε και το site ask 2 use που έχει λεπτομερείς οδηγίες για την εξασφάλιση του υλικού μας.

    Βέβαια, τίποτα από όλα αυτά δεν μας εξασφαλίζουν ότι κάποιοι κακοπροαίρετοι θα αρπάξουν το υλικό μας.

    Προσοχή, λοιπόν.

    Ι

  8. Αύγουστος 7, 2009 στο 11:59 μμ

    basnia
    Προφανώς δεν είναι κατοχυρωμένα…
    Αλλά ένα είναι σίγουρο, εμείς κάνουμε πράγματα που μας αρέσουν… κάποιοι υποφέρουν κάνοντας δουλειές που δεν αγαπούν…
    Μακαρι λοιπον να κάτάφερα έστω κι έτσι να τους κάνω να υποφέρουν λιγότερο από την ανία που τους βασανίζει…

  9. Αύγουστος 8, 2009 στο 12:14 πμ

    Δεν αλλάζει τίποτα απλά ήθελα να μοιραστώ τα νεύρα μου…
    Τώρα είμαι καλύτερα;)

  10. Αύγουστος 8, 2009 στο 12:17 πμ

    hfaistiwnas
    Είναι αλλά τι μπορώ να κάνω;

  11. Αύγουστος 8, 2009 στο 12:19 πμ

    xamogelo
    Θεωρώ ότι όταν κάτι το καταχωρείς σε μια σελίδα ή ένα μπλόγκ είναι δημοσιευμένο.
    Οπότε είναι δημοσιευμένες στο μπλόγκ μου. Αν κάνω λάθος μπορείς να με διορθώσεις.

  12. Αύγουστος 8, 2009 στο 12:21 πμ

    ikd
    Δεν χρειάζεται προσοχή… Κάθησα και σκέφτηκα, απλά βοηθούμε κάποιους μίζερους να συνεχίσουν να είναι μίζεροι.

  13. Αύγουστος 8, 2009 στο 9:48 πμ

    Αννα είναι άδικο και το αντιμετώπισα παλαιότερα,
    φυσικά αν δεν τις είχες κατοχυρώσει δύσκολα θα βγάλεις άκρη
    θα μου πεις μα πρεπει να κατωχυρώνουμε τα πάντα?
    Αλλα δυστυχώς όταν κάποιος δεν έχει την τσίπα να βάλει από κάτω από που αντέγραψε κείμενα και φωτογραφίες δεν υπάρχει άλλη λύση,
    η διαμαρτυρία σου όμως πρέπει να ακουστεί
    ενόχλησε τους με κάθε τρόπο
    μια όμορφη μέρα να έχεις

  14. Αύγουστος 8, 2009 στο 10:36 πμ

    «Οπότε είναι δημοσιευμένες στο μπλόγκ μου. Αν κάνω λάθος μπορείς να με διορθώσεις.»
    ναι οκ
    απλώς ρώτησα επειδή εγώ δημοσιεύω φώτο που βγάζω στο flickr με όρους creative commons κτλ

  15. Αύγουστος 8, 2009 στο 2:06 μμ

    melomenos
    Είναι θέμα οχυρών τελικά…

  16. Αύγουστος 8, 2009 στο 2:08 μμ

    xamogelo
    Ναι στο μπλόγκ
    αλλα θα μάθω και θα τις βάζω και εγώ στο flickr και αν οι μίζεροι δημοσιογράφοι τις κλέβουν δικό τους πρόβλημα. Γιατί πρόβλημα είναι να μην ξέρεις να βγάζεις φωτογραφίες και να λέγεσαι δημοσιογράφος.
    φιλιά σύντεκνε…

  17. Αύγουστος 10, 2009 στο 8:09 πμ

    Άννα καλή σου μέρα. Το blog σου είναι πολύ όμορφο. Όσο για το ζήτημα της αυθαίρετης αναδημοσίευσης έχεις απόλυτο δίκιο. Γνωρίζω και άλλη παρόμοια περίπτωση, σε πρωινή εκπομπή του Star μάλιστα και να σου πω τί έγινε. Πήρε τηλέφωνο ο θιγόμενος και απείλησε να κινηθεί δικαστικά εάν δεν διορθωθεί το «λάθος». Την επόμενη ημέρα στην εκπομπή έδειξαν και πάλι το βιντεάκι του και ανέφεραν τον δημιουργό ζητώντας συγνώμη για την παράλειψη.
    Μην το αφήσεις έτσι, όχι γι`αυτούς, αλλά για σένα, να νιώσεις οτι υπερασπίστηκες τη δουλειά σου.
    Σε φιλώ!

  18. Αύγουστος 11, 2009 στο 3:14 μμ

    Κακοήθεια να χρησιμοποιήσει το υλικό σου
    επαγγελματικό έντυπο χωρίς την άδειά σου …
    Μια καλή ευκαιρία όμως για μας να απολαύσουμε
    τις φωτογραφίες σου απ’ την υπέροχη Μάνη !!!
    Λοιπόν … «Ουδέν κακόν αμιγές καλού» !!!
    Χάρηκα για τη γνωριμία …

  19. Αύγουστος 12, 2009 στο 12:49 πμ

    Άντρια
    Σοφά λόγια μάλλον πρέπει να κάνω κάτι…
    ΦΙΛΙΆ

  20. Αύγουστος 12, 2009 στο 12:51 πμ

    Side21
    Καλησπέρα! Είναι φωτογραφίες που έβγαλα περσι το καλοκαιρι. Τυχαία είδα την εφημερίδα. Τελικά κάποιοι βαριούνται τη δουλειά τους και φαίνεται. Τι να γίνει. Φιλιά καραγκιοζοπαίχτη μας.

  21. Αύγουστος 22, 2009 στο 4:36 μμ

    Εχεις δίκιο.. η πηγή πρέπει πάντα να αναφέρεται σε μέσο που μάλιστα είναι κερδοσκοπικού χαρακτήρα ως ελάχιστο αντίτιμο στη χρήση της φωτο… Αλλά ξέρεις εδω στο νετ όλα να τα περιμένεις… Μπράβο σου πάντως για τις φωτό.. ειδικά της Μάνης (στη Βάθεια δεν είναι;), είναι εντυπωσιακή.. Φιλιά!

  22. Αύγουστος 28, 2009 στο 11:45 μμ

    vasilis
    Ω ναι Βάθεια! Είναι πολύ όμορφο μέρος!


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 142,480 hits
Αύγουστος 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιολ.   Σεπτ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Σελίδες

Top Clicks

  • Κανένα

