Για αυτούς που έχουν πρόβλημα στο παρκάρισμα…

Μια πολύ καλή ιδέα για τη διαχείριση της κίνησης στην πόλη, για την μείωση της ρύπανσης, για το μείζον πρόβλημα του παρκαρίσματος… Οχι δεν μπορείτε να εξαφανίζετε  το αυτοκίνητο σας κάθε φορά που θέλετε να παρκάρετε… αλλά μπορούν οι τροχοί του να γυρισουν 90 μοίρες. Μολις το είδα και μου άρεσε πολύ…κάνω μαθήματα οδηγησης και το βρίσκω πολύ έξυπνο και χρήσιμο για τον πλανήτη και για αυτούς που θα βρεθούν κοντά μου. Πέρα από το χιούμορ μου αρέσει πολύ και αν μπορούσα θα ήταν επιλογή μου να το χρησιμοποιώ. Οχι δεν είναι ακριβό γιατί πολύ απλά δεν μπορείτε να το αγοράσετε… Στο παρακάτω λινκ μπορειτε να μάθετε πολλά περισσότερα και ενδιαφέροντα… Εγώ απλά θα το βαφτίσω έξυπνο αυτοκίνητο.

Δείτε το βίντεο…

15 σκέψεις σχετικά με το “Για αυτούς που έχουν πρόβλημα στο παρκάρισμα…”

  1. Καλώς σε βρήκα daily scene!
    Άσε, εγώ έχω πρόβλημα στο παρκάρισμα (και τρώω και κλήσεις ενίοτε!)

    ξ.
    (έχω μια μικρή υποψία για κάτι. οπότε αν μου επιτρέπεις την ερώτηση: είσαι ματαφράστρια;)
    :))

  2. ξeniáδa
    Καλώς μας ήρθες! Οχι δεν είμαι μεταφράστρια. Ξέρω κάποιες γλώσσες, όχι κακές γλώσσες, αλλά όχι δεν ασχολούμαι με αυτό.

  3. basnia
    Πρέπει να είμαστε της ίδιας εποχής αφού θυμάσαι τον σπόρτ μπίλι…Συνήθως μου το λένε για την τσαντα μου. Μικρή και τα έχει όλα ;)_

    Καλημέρες επιβεβαιωμένες!

  4. Χαχαχα! Αποκτα ενδιαφερον η υποθεση!
    Και δλδ την «λαθος εκτιμηση» (ωχ μηπως το ιδιο λεω παλι; :S), τελος παντων… την αλλη, την ετσι, την…καταλαβες ποια(!), πως θα την ελεγες;;;
    Chaaaau,
    ξ.

  5. Λοιπόν αγαπητή μου ξενιάδα δεν γνωρίζω για ποιά άλλη εννοεις. Αν θέλεις γίνε πιο συγκεκριμένη γιατί αρχίζω και μπερδέυομαι… Βασικά δεν γνωρίζω μεταφράστριες οπότε δεν μπορω βοηθήσω…

  6. Ωχ! Καναμε συνεννοηση «μπουζουκι», που λεει και η νεολαια σημερα! Δεν βλεπω και καποιο mail στην σελιδα σου, να σου στειλω να σου εξηγω για να μην κουραζουμε και τους αναγνωστες σου!
    Τα πραγματα εχουν ως εξης: 1. Οταν «μπηκα» εδω, που ηρθα μεσω google ψαχνοντας αλλα πραγματα, νομιζα οτι μπηκα στο blog μιας συναδελφου μεταφραστριας, εξου και η αρχικη ερωτηση.
    2. Το «λαθος εκτιμηση» που ειπα, το ειπα γιατι εκτιμησα λαθος την κατασταση: Δλδ δεν ησουν εσυ η συναδελφος που νομιζα οτι βρηκα.
    3. Επειτα εσυ μου απαντησες «χαιρομαι που πλεον δεν με εκτιμας», φανταζομαι χαριν αστειου, αλλα επειδη μου αρεσε ετσι οπως απαντησες, σκεφτηκα να συνεχιζαμε αυτο το τροπον τινα «λογοπαιγνιο» και να σου απαντησω αυτο που απαντησα εννοωντας «και πως θα ελεγες εσυ δλδ το γεγονος οτι εκτιμησα λαθος την κατασταση, αν οχι «λαθος εκτιμηση» «. Αλλα φαινεται οτι ολο αυτο απετυχε και μπλεχτηκαμε σε ενα κυκεωνα ερωταποκρισεων!
    4. Οποτε, τωρα που ξεδιαλυνε η κατασταση, ζηταω συγγνωμη για το μπλεξιμο… Απλως εψαχνα μια συναδελφο με την οποια εχουμε χαθει χρονια! :))

    Φιλια.

  7. ξeniáδa
    Οκ το παραδέχομαι μπλεχτήκαμε…
    Μου άρεσε που μου απάντησες με πρώτον δευτερον και λοιπά.
    Πλάκα έκανα και εγώ για την εκτίμηση. φιλιά

Σχολιάστε