23
Μάι.
09

Καραγκιώζης ή σκιά….

Πόσα έχουν γραφτεί και πόσα δεν γράφτηκαν ποτέ γι αυτόν. Το πιο σπουδαίο βέβαια είναι οι αθρωποι που τον ζωντάνεψαν, τον ανανέωσαν, τον ταξίδεψαν. Νιώθω τυχερή που θυμάμαι παιδάκι να έχω δει καραγκιώζη σε μια αλάνα με πολύ κόσμο… Στην αρχή με είχε ξαφνιάσει η σύμβαση του φωτός με τη σκιά και το γεγονός ότι ένας άνθρωπος μπορούσε να δημιουργήσει όλον αυτόν τον μικρόκοσμο της σκιάς… Ανακάλυψα αυτό το βιντεάκι και αξίζει να το δείτε…εδώ.

6 Responses to “Καραγκιώζης ή σκιά….”


  1. Μαΐου 23, 2009 στο 11:53 μμ

    Η σύνδεση δεν με άφησε να δω το βίδεον. Όμως τον καραγκιόζη τον έχω δει πολλές φορές. Και άλλες τόσες θα τον ξαναδώ. Μεγάλη απώλεια

  2. Μαΐου 25, 2009 στο 12:45 πμ

    island
    Είναι μια παράδοση που δεν γίνεται να ξεχαστεί στο βιντεάκι φαίνεται πως δεν θα χαθεί. Φιλιά

  3. Μαΐου 25, 2009 στο 8:03 πμ

    Μεγάλωσα ακούγοντας καραγκιόζη (από Σπαθάρη) απο 45άρια δισκάκια της μητέρας μου (τέλη δεκαετίας 60!). Τώρα τον ακούν και βλέπουν τα παιδιά μου. Όπου και να πετύχουμε παράσταση την βλέπουμε. Είμαι βέβαιος πως δεν θα χαθεί.
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!

  4. Μαΐου 25, 2009 στο 9:57 πμ

    Radio Marconi
    Χαίρομαι που σκεφτόμαστε όλοι ότι ειναι κάτι που αξίζει να το διαφυλλάξουμε!Καλημέρα!

  5. Μαΐου 25, 2009 στο 10:57 πμ

    Έχω δει και παλιά αλλά και πρόσφατα.. ευτυχώς οι δήμοι δίνουν την ευκαιρία σε θεατράκια σκιών να συμμετέχουν σε προγράμματα και να παιζουν στις πλατείες δίνοντας χαρά σε μεγάλους και μικρούς.. Φιλιά Άννα μου 🙂

  6. Μαΐου 27, 2009 στο 9:28 μμ

    vasilis
    Χαίρομαι! Μακάρι να διατηρηθεί αυτή η παράδοση!


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 143,056 hits
Μαΐου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ.   Ιον. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Σελίδες

Top Clicks

  • Κανένα

