11
Φεβ.
09

Cookies με τρούφα…

Ναι τα νέα κούκις με τρούφα είναι πραγματικότητα.

Κούκις με τρούφα....

Cookies με τρούφα....

Εχθές μου είπαν μια συνταγή για cookies και αποφάσισα να την φτιάξω.

Είμαι ακόμα στο στάδιο του φούρνου…

Αυτή η αναμονή με κουράζει το ομολογώ,

αλλά πραγματικά άξιζε τον κόπο.

Είναι μια ζύμη μαγική.

Βάζεις στο ταψάκι ένα τόσο δα κομματάκι ζύμης

και αυτό γίνεται μόνο του κούκις.

Και γίνεται και στρογγυλό.

Πραγματικά δεν είπα αμπρα κατάμπρα…

μόνα τους έγιναν έτσι.

Δεν φαίνονται τόσο ωραία αλλά είναι τέλεια στη γευση.

Και για αυτούς που δεν με πιστεύουν ορίστε η απόδειξη…

Δεν τα σχηματίζω εγώ μόνα τους γίνονται…

ταψάκι

ταψάκι

Δεχόμεθα και παραγγελίες….. 😉

Γλυκιές Καλημέρες!!!

22 Responses to “Cookies με τρούφα…”


  1. Φεβρουαρίου 11, 2009 στο 8:18 πμ

    ..αρχισαμε τα γλυκακια?? 😛

    Καλημέρα Άννα 🙂

  2. Φεβρουαρίου 11, 2009 στο 8:32 πμ

    Καλημέρα!!!Το μετά είναι πολύ καλύτερο απο το πριν μπορώ να ομολογήσω! Αλλά πως γίνονται στρογγυλά από μόνα τους??? Τη συνταγή θα μας τη δώσεις????

  3. Φεβρουαρίου 11, 2009 στο 9:15 πμ

    όταν λες τρούφα, εννοείς μανιτάρι ή σοκολάτα? τι πέταξα η αδαής? χαχαχαχαχαχα!
    καλημέρα Άννα! 😉

  4. Φεβρουαρίου 11, 2009 στο 4:50 μμ

    και φαντάζομαι και χαμογελαστή τα έφτιαξες και χαμογελαστή έφαγες και χαμογελαστή κέρασες. ναι;

  5. Φεβρουαρίου 11, 2009 στο 11:31 μμ

    iLiAs
    Α η αλήθεια είναι ότι σε όσους το πρόσφερα ενθουσιάστηκαν 😉

  6. Φεβρουαρίου 11, 2009 στο 11:34 μμ

    laxanaki
    Είσαι η τυχερή αναγνώστρια.
    Κοίτα είναι απλό, μια κούπα βούτυρο, 2 αυγά, 1,5 ποτήρι ζάχαρι, 0,5 ζάχαρη μαύρη, 2 ποτήρια αλεύρι που φουσκώνει μόνο του. Αυτά, εγώ πρόσθεσα βανιλέτα για άρωμα και τρούφα. Εσύ μπορείς να βάλεις δάκρυα σοκολάτας, κακάο ή και αποξηραμένα φρουτάκια. Δοκίμασέ τα έχει πολύ πλάκα. Φιλιά

  7. Φεβρουαρίου 11, 2009 στο 11:35 μμ

    monaxikoasteri
    Δεν μου αρέσουν τα μανιτάρια. Χιχιχι. Τρούφα σοκολάτας 😉
    Φιλιά

  8. Φεβρουαρίου 11, 2009 στο 11:40 μμ

    basnia
    Ναι η αλήθεια είναι ότι είχε πολύ πλάκα. Απλά με το άνχος και το τρέξιμο, έχω λίγο αφήσει την δημιουργία στην κουζίνα. Τρώω ότι μου μαγειρέψουν οι δικοί μου. Μου αρέσει να είμαι στην κουζίνα αλλά όταν γυρνάς βράδυ μετά από 10 ώρες δουλειά σε διαφορετικά μέρη, δεν έχεις κέφι για μαγείρεμα. Ναι παντως χαμογελούσα. Μακάρι να πάνε όλα καλά και αυτό που με στεναχωρεί να περάσει και τότε θα δεις θα χαμογελάω συνέχεια. Αλλά είναι αυτά τα παράλογα της ζωής που λες γιατί; Γιατί; Δεν έχει νόημα να μπαίνω σε λεπτομέρειες αλλά χαίρομαι που τα λέμε.

  9. Φεβρουαρίου 12, 2009 στο 7:08 μμ

    Καλησπέρα… Μόλις έγραψα την συνταγή σου και όταν πάω σπίτι θα τα φτιάξω!!
    Αύριο θα σου πώ τη γνώμη των παιδιών μου φιλενάδα!!! :))Καλό βράδυ…

  10. Φεβρουαρίου 12, 2009 στο 10:05 μμ

    feggaroskoni
    Καλή επιτυχία! Θα σου βγούν λίγο τραγανά αλλά είναι νόστιμα… Φιλιά

  11. Φεβρουαρίου 13, 2009 στο 5:25 μμ

    Καλησπέρα Άννα.. Τα έφτιαξα τα κουλουράκια, και τα παιδιά μου ενθουσιάστικαν γιατί βοήθησαν και αυτά!!! Ναί είναι λίγο τραγανά αλλά πολύ νόστιμα!!! Εγώ τους έβαλα και σταγόνες σοκολάτας μέσα και επάνω όταν τα έψηνα..και ήταν τέλεια. Να μας πείς κι άλλες τέτοιες γλυκιές συνταγές!!Φιλάκια γλυκά..σαν cookies 🙂

  12. Φεβρουαρίου 14, 2009 στο 12:30 πμ

    feggaroskoni
    Πολύ χαίρομαι! Αλλά μάλλον η συνταγή έχει και κάποιο ακόμα μυστικό που δεν μας έχουν πει. Αλλά εμένα μου αρέσουν και τραγανά. Περιττό να πω ότι δεν έμεινε κανένα.

  13. Φεβρουαρίου 14, 2009 στο 12:20 μμ

    Καλημέρα Αννα,

    Ωραια φαινονται, θα δοκιμάσω να τα φτιάξω!!!
    Φιλάκια!!!

  14. Φεβρουαρίου 16, 2009 στο 6:17 μμ

    Τι νόστιμα που φαίνονται! Πόσο θα ήθελα να είχα 2-3 για τον πρωινό μου καφέ, αλλά στη ζαχαροπλαστική….

  15. Φεβρουαρίου 17, 2009 στο 1:54 πμ

    Αννα
    Καλή επιτυχία!!! Εγώ τα ξαναέφτιαξα… Αρχισαν οι παραγγελίες 😉

  16. Φεβρουαρίου 17, 2009 στο 1:57 πμ

    fvasileiou
    Εμένα μου αρέσει να εκτονώνομαι όταν είμαι πολύ κουρασμένη, αλλά και για έναν άλλον λόγο. Και εγώ τρώω με τον καφέ μου κουλουράκια και αγόραζα αυτά τα γνωστά μην κάνουμε και διαφήμιση. Οπότε λέω καλύτερα να τα φτιάχνω μόνη μου και να ξέρω τι εβαλα μέσα. Ασε δε όταν κοίταξα προχθές τι περιέχουν μήπως έκανα καλύτερη τη συνταγή αφού μου γίνονται τραγανά και τρόμαξα με τόσα άγνωστα κακά που διάβαζα 😉 Καλημέρα! Αν μπορούσα θα σου έστελνα.

  17. Φεβρουαρίου 17, 2009 στο 7:59 πμ

    καλημέρααααααα! όλα καλάαααα;;;
    χαμογελάτεεεε!
    (είναι υποχρεωτικό)
    ακόμα και όταν πίνουμε τον καφέ (καλή ώρα) ξερό χωρίς κάνα κούκι!

  18. Φεβρουαρίου 17, 2009 στο 9:04 πμ

    Εμένα μου αρέσει να τα δοκιμάζω…νόστιμα «ακούγονται». Μιαμ! Καλημέρα Άννα!

  19. Φεβρουαρίου 18, 2009 στο 12:40 πμ

    basnia
    Μια χαρά! Με κούκις!Ααααα να δεις τη συνταγή και να την πραγματοποιήσεις 😉

  20. Φεβρουαρίου 18, 2009 στο 12:41 πμ

    vasilis
    καλημέρα Βασίλη! Να τα δοκιμάσεις αλλά με προσοχή ε; Είναι πολύ γλυκά!

  21. Φεβρουαρίου 23, 2009 στο 4:57 μμ

    Αααααχ μπισκοτάκια!! Τι όμορφα καλούδια!

  22. Φεβρουαρίου 25, 2009 στο 1:37 πμ

    City Addict
    Είναι πράγματι τέλεια!


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 143,028 hits
Φεβρουαρίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν.   Μαρ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Σελίδες

Top Clicks

  • Κανένα

