01
Δεκ.
08

Διακοπές….

Διακοπές δεν έχει σημασία για που και με ποιούς. Σημασία έχει να μπορείς να πας διακοπές. Και να είναι μοναδικές. Σας ευχομαι να είναι μοναδικές!

Η ταινία είναι το Holiday και είναι αγαπημένη. Που ξέρετε μπορεί να σας δώσει και ιδέες για διακοπές… Όλα αυτά τα γράφω βλέποντας απόψε το φεγγάρι και αυτά τα δυο μικρά αστεράκι πλάι του. Είναι ο Δίας και η Αφροδίτη αλλά την ώρα που το είδα ήμουν σε ένα ταξί και ήμουν σαν τα μικρά παδάκια που βλέπουν ένα αξιοθέατο και ξανακοιτούν και νομίζουν ότι κάτι έπαθαν τα μάτια τους. Ηταν πολύ παραμυθένιο το θέαμα. Είμαι και λίγο παιδί η αλήθεια είναι και εκείνη τη στιγμή αρκετά ανχωμένο παιδί. Θα έκανα για πρώτη φορά μάθημα σε μια ομάδα ενηλίκων και κάθε φορά ανχώνομαι. Ολα πήγαν πολύ καλά. Με το φεγγαράκι το λαμπρό πάνω από το κεφαλάκι μας.

Καλησπέρες, καληνύχτες και καλημέρες!

9 Responses to “Διακοπές….”


  1. Δεκέμβριος 2, 2008 στο 8:01 πμ

    τα είδες και εσύ;;; και νόμιζα ότι τα δικά μου μάτια μόνο πάθανε κάτι! τα είδα στην βόλτα με τον μόμπυ και κάθισα και χάζευα. και δεν είχα και την φωτογραφική μαζί μου. με το κινητό δεν φάνηκε τίποτα. σήμερα θα είμαι προετοιμασμένος. ελπίζω να φανούν και πάλι.καλημέρες!

  2. Δεκέμβριος 2, 2008 στο 10:01 μμ

    ..καλοκαιρινές διακοπές για παντααααα!!

  3. Δεκέμβριος 2, 2008 στο 11:29 μμ

    καλησπέρα πάλι θέλεις να μας ταξιδέψεις ε?
    σου ετοίμασα την παραγγελιά σου! 😉

  4. Δεκέμβριος 2, 2008 στο 11:31 μμ

    καλησπέρα πάλι θέλεις να μας ταξιδέψεις ε?
    σου ετοίμασα την παραγγελιά σου! 😉

  5. Δεκέμβριος 2, 2008 στο 11:56 μμ

    basnia
    Εμείς είχαμε συννεφιά οπότε δεν ταξίδεψα πάλι, στις χίλιες και μια νύχτες!
    Μπόμπυ είναι ο σκύλος σου υποθέτω. Είχα και εγώ έναν μπόμπυ στην ζωή μου τον προηγούμενο μήνα, αλλά αυτός ήταν ρόλος σε ένα έργο στο οποίο ήμουν βοηθός σκηνοθέτη. Ωραία σύμπτωση. Η ζωή είναι τυχαία συμβάντα… Πάλι φιλοσοφίες ε;
    Καλημέρα 4 δευτερα πριν.

  6. Δεκέμβριος 2, 2008 στο 11:57 μμ

    iLiAs
    Για χειμερινές έλεγα…

  7. Δεκέμβριος 2, 2008 στο 11:59 μμ

    melomenos
    Πάντα θέλω να σας ταξιδεύω…
    Θα περάσω να την παραλάβω…
    Τώρα πρέπει να σου τα ξεναγράψω;
    χιχιχι
    φιλιά στα μπομπιράκια

  8. 8 poet1
    Δεκέμβριος 3, 2008 στο 8:31 πμ

    Ταινια για διακοπες.ε ; Πολυ καλη ιδεα ! Αλλα… δεν εχει για εμ,ενα για την ωρα κατι τετοιο 😦 ! Tην καλημέρα μου ΄’Αννα…

  9. Δεκέμβριος 3, 2008 στο 10:25 μμ

    poet1
    Καλησπέρα! Να σκέφτεσαι θετικά και όλα θα γίνουν…


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 143,036 hits
Δεκέμβριος 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Σελίδες

Top Clicks

  • Κανένα

