04
Οκτ.
08

Ο υπολογιστής μου αρρώστησε…

Ναι και δεν ξέρω τι έχει…

Οπότε συνέδεσα πάλι έναν ξάδελφό του που είχα  παλιά και προσπαθώ να συνηθήσω τις παλιές καλές μέρες με τις ταχύτητες του φραπέ… Πάς και φτιάχνεις φραπέ και μετά ανοίγει ο υπολογιστής. Εχω στεναχωρηθεί πολύ πέρα από τα αστεία, γιατί μέσα έχω αρχεία που μου χρειάζονται και νιώθω ότι η τεχνολογία για μια ακόμη φορά με εγκατέληψε…

Καλημέρα!

Η μοναξιά μου μαζί με την μοναξιά του σκοινοβάτη…

16 Responses to “Ο υπολογιστής μου αρρώστησε…”


  1. Οκτώβριος 4, 2008 στο 9:04 πμ

    ιός? Δοκίμασε να βάλεις κάποιο antivirus την επόμενη φορά π.χ. nod32 ή linux :-p

  2. Οκτώβριος 4, 2008 στο 10:13 πμ

    Αχ σε καταλαβαίνω…αλλά πιστεύω είναι συνήθεια! Θα περάσουν οι μέρες και δεν θα καταλάβεις πότε θα φτιάξεις το πισί σου.
    εγώ πάλι που έχω antivirus αλλά μου πετάγονται συνέχεια παραθυράκια του explorer ενώ δεν τον χρησιμοποιώ και είναι διαφημιστικά;;;;; Άσε που βρίσκω αρχεία που σα να μου κάνει αντιγραφή αλλά είναι σαν διάφανα!!!! Ψάχνομαι, κάνω scan με το antivirus μου αλλά τιποτα!

  3. 3 ikd
    Οκτώβριος 4, 2008 στο 10:20 πμ

    Καλά ξεμπερδέματα. Γιατρό θέλει το μηχανάκι σου, κατά προτίμηση οδοντίατρο…

    Ι.

  4. Οκτώβριος 4, 2008 στο 10:24 πμ

    Κρίμα να πας όντως να το κοιτάξεις να δει τι έχει…σαν συμβουλή προς μαμά για το παιδί της, που είναι άρρωστο δεν ακούστηκε? 😉
    Την καλημέρα μου!

  5. Οκτώβριος 4, 2008 στο 11:08 πμ

    xamogelo
    Καλημέρα! Δεν είναι ιός! Ακούγεται ένα σφήριγμα.Είναι κάποιο πρόβλημα στο κουτί, ή οι μνήμες είναι ή η κάρτα γραφικών. Το άνοιξα το ξεσκόνισα και οι τρεις αναμιστήρες δουλευουν κανονικά αλλά αυτό σφηρίζει. Εβγαλα τις μνήμες και τις ξανατοποθέτησα αλλά δεν είναι αυτό. Το σφήριγμα σταμάτησε. Αλλά ακουγόταν σαν κάτι να καίγεται. Δεν τα ξαναανοίγω μέχρι να το δει κάποιος που να ξέρει περισσότερα. Δεν είναι ιός… Ευχομαι…

  6. Οκτώβριος 4, 2008 στο 11:09 πμ

    astropeleki
    Δεν ξέρω αλλά κάποιος μάτιασε την μπλογκόσφαιρα. Αλλά μου το γλωσσοφάγανε είναι σίγουρο… Και ξέρω ποιοί. Τι προσφέρομαι να κάνω την δουλειά των άλλων. Η ζήλεια ρε παιδί μου… Εγώ τι φταίω…

  7. Οκτώβριος 4, 2008 στο 11:10 πμ

    ikd
    ;)Σε φρονιμήτη πάει το μυαλό μου…

  8. Οκτώβριος 4, 2008 στο 11:10 πμ

    monaxikoasteri
    Ευχαριστώ μαμά! Καλημέρα 😉

  9. Οκτώβριος 4, 2008 στο 11:26 πμ

    Ευκαιρία να βγεις έξω για βόλτα με τέτοιο καιρό…
    Για να μην σου πω ότι καλύτερα να πάρεις τα κουβαδάκια σου και να τρέξεις στην παραλία! 😉
    Καλό σ/κ να έχεις 😀

  10. Οκτώβριος 4, 2008 στο 1:06 μμ

    Ταχύτητα φραπέ; Καλόόό 🙂
    Χθες ήμουν σε μία κουβέντα και άκουσα και το χρονοδιάγραμμα για τις οπτικές ίνες που πρόσφατα ανακοινώθηκαν. 2012 σε Αθήνα και πρωτεύουσες νομών! Ταχύτητες; άσε…

  11. Οκτώβριος 5, 2008 στο 12:58 μμ

    Αν ήταν άνθρωπος θα σου έλεγα να τον ποτίσεις ρακή ή τσίπουρο για να του περάσει:)

  12. Οκτώβριος 5, 2008 στο 10:23 μμ

    καλα, αννα, ποτε περιμενεις να μαθεις να κανεις ενα μπακ απ των αρχειων που εχεις.
    εδω στα καλα του ειναι ενας υπολογιστη; και μπορει να σε προδωσει τη στιγμη που τον χρειαζεσαι , οχι τωρα που σερνεται ετσι.
    ενας εξωτερικος σκληρος (τωρα ειναι τζαμπα) ειναι οτι πρεπει.

  13. Οκτώβριος 5, 2008 στο 11:35 μμ

    Adonios
    Άκουσα την συμβουλή σου αγαπητέ, μόνο που δεν πήρα το κουβαδάκι μου μαζί. Πάντως σήμερα ήταν μέρα για μπάνιο. Ζήλεψα…

  14. Οκτώβριος 5, 2008 στο 11:36 μμ

    Gianni
    Ωραίο! Το ξέρω αυτό με τις οπτικές ίνες… Για φαντάσου…

  15. Οκτώβριος 5, 2008 στο 11:37 μμ

    Λάκης Φουρουκλάς
    Η αλήθεια έιναι ότι ένα χεράκι ξύλο το ήθελε… Αναλυτικότερα στο επόμενο πόστ…

  16. Οκτώβριος 5, 2008 στο 11:41 μμ

    μούργος
    Σωστή συμβουλή! Απο εδώ και στο εξής θα ξέρω 😉


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 143,028 hits
Οκτώβριος 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπτ.   Νοέ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Σελίδες

Top Clicks

  • Κανένα

