21
Σεπτ.
08

Απορία…κουφέτα στο δόξα πατρί….

Μα γιατί όταν πάμε σε γάμους μας δίνουν κουφέτα στις μπομπονιέρες;

Και στις μπομπονιέρες πάει καλά, αντί για ρύζι να ρίχνουν κουφέτα που κολλάει;

Σας παρακαλώ πείτε μου; Ετοιμάζομαι και εγώ σαν το καλό κοριτσάκι σήμερα να πάω σε ένα γάμο. Έβαλα τα καλά μου, προσπάθησα να πάρω μαζί μου και την  καλή μου διάθεση και πήγα στην εκκλησία.

Ε! το δηλώνω εδώ και τώρα… Αλήθεια δεν πρόκειται να ξανακαθίσω μπροστά σε γάμο. Πάντα θα κάθομαι πίσω, στην πόρτα. Οπως έριχναν το ρύζι ωραία και καλά, ένα τεράστιο κουφέτο έρχεται και πέφτει στο δεξί φρύδι. Ευτυχώς που δεν ήταν μάτι. Είμαι τυχερή με έσωσε η τζαμαρία (γυαλιά), που φοράω. Τα καινούργια που έχω πάρει,  ευτυχώς έχουν σκελετό γιατί αν δεν είχαν, θα τρέχαμε στο νοσοκομείο.

Δηλαδή που κολλάει βρε παιδιά, το κουφέτο να εξφεντονίζεται…. Τι νοημα έχει ανεγκέφαλοι όλου του κόσμου, τι βλακείες λέω, της Ελλαδίτσας μας, που όποια κουταμάρα σας κολλήσει την κάνετε συνήθεια. Την επόμενη θα παρω σφηνοπότηρα και θα αρχίσω να πετάω. Να εύχεσθε να μην έχω μελανιά αυριο το πρωί όταν ξυπνήσω. Ξέχασα να σας πω ότι ήμουν με την πετσέτα και τον πάγο στην δεξίωση.

Αυτά τα ολίγα. Είχα νεύρα και κάπου έπρεπε να τα πώ…

Ενα καλό πρωινό Κυριακή για όλους σας!

20 Responses to “Απορία…κουφέτα στο δόξα πατρί….”


  1. Σεπτεμβρίου 21, 2008 στο 12:57 μμ

    Κι εσύ σε γάμο ήσουν; 🙂
    Εμείς την γλιτώσαμε από ρύζια και τέτοια, αφού δεν επιτρεπόταν μέσα στην εκκλησία να ρίξουν!
    Άντε και στα δικά σου! 😉

  2. Σεπτεμβρίου 21, 2008 στο 9:52 μμ

    Adonios
    Τυχερούλης είσαι! Η αλήθεια είναι ότι με πονάει λίγο αλλά είμαι καλά! Δεν έχει κανέναν μα κανέναν συμβολισμό βρε παιδιά το θέμα, αλλά τα κουφέτα, κουφέτα.

  3. Σεπτεμβρίου 22, 2008 στο 9:42 πμ

    xaxxaaxxaxax
    Αυτό με τα σφηνοπότηρα ήταν όλα τα λεφτά!!!
    Να είναι γεμάτα τουλάχιστον βρε να ντερλικώσει κανένας!!!!!

  4. Σεπτεμβρίου 22, 2008 στο 9:44 πμ

    Ήθελα να ήξερα πώς καταφέρνει πάντα ο Αντώνης και πάει τελευταία σε γάμους,που απαγορεύεται ο ρυζοπόλεμος… 😉
    Πάλι καλά Αννούλα σε μας ρίχνουν μέχρι και καρύδια …φαντάσου να είχες μια τέτοια τύχη… 😉
    Την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα! 🙂

  5. Σεπτεμβρίου 22, 2008 στο 11:25 πμ

    χα! Καμμιά φορά οι φίλοι του γαμπρού …για πλάκα πετάνε κουφέτα και μάλιστα με δύναμη! Τα ατυχήματα είναι στο πρόγραμμα!
    Υποθέτω πως οι γάμοι που πάει ο Antonio είναι σε μοναστήρια χο,χο,χο!!!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!

  6. Σεπτεμβρίου 22, 2008 στο 11:42 πμ

    Ωχ ωχ… αυτό πρέπει να πόνεσε!!! Μα πάααααντα στους γάμους καθόμαστε πίσω (εκτός αν είναι ο δικός μας, που αναγκαστικά είμαστε πρώτο τραπέζι πίστα!! χιχιχιχι).
    Περαστικαααα

  7. Σεπτεμβρίου 23, 2008 στο 1:38 πμ

    garbofanoula
    Είχα πολλά νεύρα, παρασύρθηκα. Βασικά έχω αρχίσει να βαριέμαι αυτό το τυπικό των γάμων. Καμία πρωτοτυπία εδώ και χρόνια…

  8. Σεπτεμβρίου 23, 2008 στο 1:40 πμ

    monaxikoasteri
    Ωραίο, καρύδια όντως θα ήταν πιο περίεργα…
    Κοίτα ο Αντώνιος είναι μάλλον από τους τυχερούς…
    Για να δούμε θα τον πετύχει κανένα κουφέτο καμια μέρα…

  9. Σεπτεμβρίου 23, 2008 στο 1:41 πμ

    Radio Marconi
    Απλώς δεν είναι αστείο…
    Λές να είναι μοναχός και να μην μας το λέει;
    Επίσης μια πολύ καλή εβδομάδα και σε εσένα…

  10. Σεπτεμβρίου 23, 2008 στο 1:42 πμ

    laxanaki
    Σε ευχαριστώ, παρασύρθηκα… Τώρα για το πρώτο τραπέζι δεν έχω καθήσει ακόμα, τρομοκρατήθηκα πάντως μόνο και με την ιδέα…

  11. Σεπτεμβρίου 23, 2008 στο 7:49 πμ

    καλημέρα Άννα, όντως ο Αντώνιος είναι από τους τυχερούς, που πηγαίνει καλεσμένος σε γάμους, που τηρούν πλέον τον κανονισμό μη ρίψης ρυζιού 🙂
    αν και δεν θα ήθελα να τον πετύχει κανένα κουφέτο, σίγουρα θα ήθελα να μας καλέσει να φάμε από τα δικά του…κουφέτα! 😉

  12. Σεπτεμβρίου 23, 2008 στο 9:49 πμ

    Βλέπω υπάρχουν διάφορα ζητήματα! 🙂
    Πρώτα απ’όλα να πω ότι μακάρι να γινόντουσαν γάμοι στα μοναστήρια! Πρώτος και καλύτερος θα ήμουν! Επίσης να σας διαβεβαιώσω ότι μέχρι στιγμής δεν είμαι μοναχός… 😉

    Μετά απλά να αναφέρω ότι εδώ και 2 περίπου χρόνια, οι περισσότερες εκκλησίες δεν επιτρέπουν να ρίχνει ο κόσμος ρύζι κατά τη διάρκεια του μυστηρίου. Συνήθως φεύγοντας το ζευγάρι από το ναό, το περιμένουν όλοι για να του ρίξουν ρύζι, κουφέτα, στραγάλια, κλειδιά, πέτρες ή ότι καλό έχει πάνω του εκείνη τη στιγμή ο καθένας!
    Αν δεν βρεθείς κοντά (και δεν υπάρχει κανένας καλός λόγος να βρίσκεσαι κοντά αν δεν είσαι συγγενής α’βαθμού) τότε διασκεδάζεις κι εσύ ακούγοντας τα επιφωνήματα χαράς από τον γαμπρό και τη νύφη για αυτό που τους συμβαίνει με τα αντικείμενα που δέχονται! 🙂

    Στην ερώτηση της αγαπητής Άννας για το αν θα με πετύχει κι εμένα κάποτε κουφέτο, μάλλον πρέπει να πω ότι για να αποφύγω ένα τέτοιο ενδεχόμενο, ίσως δεν πρέπει να καλέσω κανέναν από την blogoσφαιρα γιατί μου φαίνεται πως με έχετε βάλει στο μάτι για να με πετύχετε με κουφέτα!!!! 😀

  13. Σεπτεμβρίου 23, 2008 στο 10:21 πμ

    Φαίνεται ο Αντώνης μας φοβάται τόσο πολύ, μήπως του την έχουμε στημένη,που πολύ φοβάμαι ότι όταν πάρει την απόφαση να παντρευτεί θα το κάνει μυστικά και στο πιο απομακρυσμένο μοναστήρι…δεν πειράζει καλή καρδιά 😉

  14. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 12:21 πμ

    monaxikoasteri
    Αντε Βρε Αντώνη και στα δικά σου!!!

  15. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 12:23 πμ

    Adonios
    Καλά βρε Αντώνη μια κουβέντα είπαμε, εγώ πάντως δεν θα έριχνα σε καμία περίπτωση κουφέτο. Δεν μου άρεσε καθόλου για να το κάνω και σε άλλους…

  16. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 12:24 πμ

    monaxikoasteri
    Βρε ας παντρεφτεί και ας μην μας καλέσει. Αστο αφήσουμε το παιδί! Αντε καλά στέφανα Αντώνη… Καλημέρα και στους δύο.

  17. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 9:39 πμ

    Όρεξη έχετε; 1 χρόνος πέρασε από τότε που το άκουγα δεκάδες φορές τη μέρα…
    Μου ξυπνάτε μνήμες!!!!

    Και στα δικά σου κυρία Άννα!!! 😉 (Εμ τι νόμιζες; )

  18. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 9:56 πμ

    Adonios
    Και εμένα μου το έλεγαν την ίδια εποχή. Τώρα ηρέμησαν οι φωνές, μην αρχίζεις εσύ; Καλημέρα 😉

  19. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 5:36 μμ

    Εμπρός παντρευτείτε και οι δύο…και θα κάνω ένα χορό εγώ στους γάμους σας…. 😉

  20. Σεπτεμβρίου 24, 2008 στο 10:44 μμ

    Κουφέτο είναι όντως απαράδεκτο!!!
    Αλλά το ρυζάκι μ’ αρέσειιιιιιιιιιιιι


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 143,695 hits
Σεπτεμβρίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Αυγ.   Οκτ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Σελίδες

Top Clicks

  • Κανένα

