25
Φεβ.
08

Καλή Εβδομάδα!!

 

 Μια εβδομάδα δύσκολη ξεκινά….

 p1010033.jpg

 

Εκανα βόλτα στην παραλία και κάποιος κατέστρεψε τα μανιτάρια

που φωτογράφισα και σας παρουσίασα παλιότερα…

Αυτή τη φορά έψαχνα για τα στρουμφάκια για να τα βοηθήσω…

Δεν έβγαλα φωτογραφία φυσικά, τις καταστροφές δεν μου αρέσει να τις φωτογραφίζω…

 

 

Ευχαριστώ πολύ τον Αντώνιο για την σαφέστατη ενημέρωση για το πώς να κάνω λινκ 🙂

Να που υπάρχουν καλοί άνθρωποι.

Γι΄ αυτό και εγώ του αφιερώνω το πρώτο μου λινκ.

Ετσι απλά χωρίς λόγο!

12 Responses to “Καλή Εβδομάδα!!”


  1. Φεβρουαρίου 25, 2008 στο 5:26 πμ

    επίσης Αννούλα, καλή εβδομάδα και μακάρι να είναι πιο εύκολη από όσο νομίζεις 🙂

  2. Φεβρουαρίου 25, 2008 στο 11:10 πμ

    Καλή εβδομάδα κι η αφιερωσούλα στο καλό μας φίλο πολύ γλυκειά.

  3. Φεβρουαρίου 25, 2008 στο 12:43 μμ

    Καλημέρα αγαπητή Άννα!
    Η ευαισθησία που έχεις, πολύ σωστά δεν άφησε να δείξεις την καταστροφή
    και έτσι μας έχει μείνει η όμορφη εικόνα αυτών που είχες φωτογραφίσει τότε!

    Όσον αφορά τη βοήθειά μου, είναι πάντα στη διάθεσή σου! 😉
    Σε ευχαριστώ πολύ για την όμορφη αφιέρωση που έκανες για μένα!!!

    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα…

  4. Φεβρουαρίου 25, 2008 στο 11:56 μμ

    Καλησπερα Αννουλα!!!
    Πως εισαι;Ευχομαι τελικα στο τελος αυτης της εβδομαδας να μπορεις να πεις «ποσο ομορφα και γρηγορα πέρασε»

    Φιλακια πολλα

  5. Φεβρουαρίου 26, 2008 στο 12:36 πμ

    vasilis
    Οτι μπορούμε κάνουμε Βασίλη μας!

  6. Φεβρουαρίου 26, 2008 στο 12:38 πμ

    Adonios
    Μα να γίνω αγαπητή από μια αφιερωσούλα;
    Οσο για την καταστροφή, δεν ήθελες να το δεις. Επαιζαν κάτι παιδάκια- διαβολάκια πιο δίπλα και φαντάζομαι αυτό έκαναν αποψίλωση. Θύμωσα αλλά δεν ήξερα με ποιόν να θυμώσω. Θα με έλεγαν τρελλή. Δεν πειράζει λέω πάντα αλλά είναι ασχημο να χαλάμε κάθετι ωραίο…

  7. Φεβρουαρίου 26, 2008 στο 12:39 πμ

    iLiaS

    Επίσης! Καλημέρες!!!!

  8. Φεβρουαρίου 26, 2008 στο 12:41 πμ

    Αννα

    Κάθε φορά που μου κάνεις σχόλιο Αννούλα, μοιάζει σαν να κάνω σχόλιο σε εμένα 🙂 Συντέκνισσα; Πως είστε εκεί κάτω στην Κρήτη; Σαν τρομάζουν με τους σεισμούς;

  9. Φεβρουαρίου 26, 2008 στο 3:48 μμ

    Αννουλα καλημερα!!!

    Δε βλέπω τηλεόραση οποτε κοιμαμαι ησυχα τα βραδια!!!
    Τα παιδια εχουν τρομαξει και εγω τους κανω συχνα την κλασσικη ασκηση για να ειμαστε σε ετοιμότητα.
    Εχω φτιαξει και μια αφισσα για το τι πρεπει να κανουμε κτλ.
    Αυτα ομως απο αρχη χρονιας, δεν περιμενω να κανει σεισμο για να ασχοληθώ!!!Και αν και το κανουμε σαν παιχνιδι βλεπω πως οι αντιδρασεις του καθε φορα ειναι καλυτερες και πιο ασφαλεις!!!

    Εχω παρακολουθησει και σεμιναριο απο ΟΑΣΠ , ειμαι και σε Εθελοντες Σαμαρειτες(αυτοι που φορανε μια κοκκινη στολή και τρεχουν σε φωτιες, σεισμους κτλ).
    Οποτε το δουλευω το θεμα γιατι γενικά την ωρα του σεισμού τα βλεπω όλα!!!

    Η πλακα ειναι πως μπαινουν στο πετσι του ρολου τους και οταν βγαινουμε εξω απο ταξη ηρεμα και ωραια (οπως εχουμε μαθει) εκεινα τσιριζουν σεισμόςςςςςςςςςςςςς και ακουγομαστε σε ολη την πλατεια!!!

    Χθες αρχισε και φωναζε μια κυρια!!!Σεισμος, σεισμος, δε βλεπετε τα παιδια του σχολείου!!!

  10. Φεβρουαρίου 26, 2008 στο 11:51 μμ

    Υπομονή Αννούλα και εγώ έκανα μάθημα σήμερα και με πήραν και στο κινητό να μου πουν οτι έκανε σεισμό. Δεν το κατάλαβα ηταν τα πιτσιρίκια πάνω μου και δεν πήρα είδηση. Καλό αυτο. Υπομονή όλα θα πάνε καλά!!


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 142,484 hits
Φεβρουαρίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν.   Μαρ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  

Σελίδες

Top Clicks

  • Κανένα

