19
Δεκ.
07

Τα τραγούδια της ζωής μου!

anna.jpg 

 Η μάσκα του ζορό…

Ζώ τη μοναξιά μου… 

 το κακό είναι ότι έχει αρχίσει

να μου αρέσει.

Σ’ αγαπώ να προσέχεις….

Ηρθα για λίγο έμεινα πολύ

ισως να μείνω περισσότερο.

 Σαν ένα γαλλικό φιλί….

Ισως να μην φύγω ποτέ…

Αν ένιωθες όπως ένιωσα

θα γινόσουν πεταλούδα

και θα πετούσες μακριά….

 Αυτό το τραγούδι απλά με κάνει να δακρύζω δεν ξέρω το γιατί….

Αυτό το σιγοτραγουδώ όταν είμαι κατάκοπη….

Για να γυρίσεις σε μένα….

Στο μυστικό μας κήπο…

Και αυτό με κάνει να γελάω….

Σε θέλω εδώ….

Είστε καλεσμένοι όλοι σε αυτό το ταξίδι του dailyscene….

Ευχαριστώ για την πρόσκληση τους

http://adonios.wordpress.com/ και http://lock-heart.blogspot.com/

14 Responses to “Τα τραγούδια της ζωής μου!”


  1. Δεκέμβριος 19, 2007 στο 11:29 μμ

    Τέλεια τραγούδια …ιδιαίτερα το πρώτο ένα απο τα αγαπημένα 🙂 Σε ευχαριστώ πολυ για την αποδοχή της πρόσκλησούλας καλό σου βράδυ 🙂

  2. Δεκέμβριος 20, 2007 στο 1:45 μμ

    Πολύ όμορφα τα τραγούδια σου και σε ευχαριστώ που δέχτηκες την πρόσκλησή μου!
    Ένα επίσης αγαπημένο μου τραγούδι που όμως δεν έβαλα,είναι το παρακάτω:

    Άννα δεν είναι η βροχή που σου χαράκωσε το βλέμμα
    Είναι που είσαι μοναχή κι αν τ’ αρνηθείς θα είναι ψέμα
    Ξέρω, ξέρω το δάκρυ το καυτό άμα το δω σε μάτια ξένα
    Άννα γιατί να σου κρυφτώ είμαι μονάχος σαν κι εσένα

    Έλα λοιπόν και μην αργείς, μα σε παρακαλώ μονάχα
    Πες ότι θες όμως μην πεις, πως μ’ έχεις αγαπήσει τάχα

    Άννα οι άνθρωποι πονούν και τους φοβίζει το σκοτάδι
    Πόσοι για αγάπη δεν μιλούν για να περάσουν ένα βράδυ
    Πόσοι δεν λένε σ’ αγαπώ και το ξεχνάνε μόλις φέξει
    Άννα ποτέ δεν θα στην πω αν δεν την νιώσω αυτή τη λέξη

    Έλα λοιπόν και μην αργείς, μα σε παρακαλώ μονάχα
    Πες ότι θες όμως μην πεις, πως μ’ έχεις αγαπήσει τάχα

  3. 3 Donald
    Δεκέμβριος 20, 2007 στο 3:47 μμ

    Πολυ ωραια ολα τα τραγουδια σου.Διαλεγμενα,ενα και ενα ! Ωραιες μελωδιες.Την καλημερα μου Αννα.

  4. Δεκέμβριος 20, 2007 στο 7:17 μμ

    ..η μουσική, μου φτιάχνει τη διάθεση..ακούω απ’ την ώρα που ξυπνώ ως την ώρα που κοιμάμαι.
    Καλησπέρα Αννα! 🙂 🙂

  5. Δεκέμβριος 21, 2007 στο 12:43 πμ

    LOCKHEART

    Ηταν μια ωραία αφορμή να μοιραστούμε τα τραγούδια που αγαπώ!

  6. Δεκέμβριος 21, 2007 στο 12:45 πμ

    Adonios
    Αλλά πως θα μου έκανες καντάδα, αν το είχα προσθέσει; Καλημέρα!

  7. Δεκέμβριος 21, 2007 στο 12:46 πμ

    Donald

    Καλημέρα αν και πάει για την επόμενη μέρα! Ετρεχα όλη μέρα. Διακτινίστηκα σε πολλά πάρα πολλά μέρη. Τι να γίνει η τέχνη θέλει θυσίες!

  8. Δεκέμβριος 21, 2007 στο 12:47 πμ

    iLiaS

    Και εμένα μου αρέσει η μουσική.
    Και την εχω εντάξει και στη δουλειά μου! Καλημέρα!!

  9. Δεκέμβριος 21, 2007 στο 11:03 πμ

    Μην σε απασχολεί… Θα έβρισκα άλλο! 😉
    Καλημέρα

  10. Δεκέμβριος 21, 2007 στο 11:49 πμ

    Όχι… στη δουλειά είμαι!

  11. Δεκέμβριος 21, 2007 στο 2:29 μμ

    Ομορφες οι επιλογές σου!! Να περάσεις εξίσου όμορφα και παραμυθένια στις γιορτές!

    φιλιά!

  12. Δεκέμβριος 21, 2007 στο 3:33 μμ

    thalassinimatia
    Και σε σενα τα καλύτερα!!!

  13. Δεκέμβριος 21, 2007 στο 4:00 μμ

    Αντώνιε
    Αχ μωρέ όταν είπα αν αργείς πήγαινε στο αν αργείς να μου γράψεις κι άλλο τραγουδι!


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 142,480 hits
Δεκέμβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Σελίδες

Top Clicks

  • Κανένα

