18
Δεκ.
07

Σειρές που αγαπώ…με κάνουν να γελώ.

Είναι φορές που δεν γράφω στον υπολογιστή,

 όπως τώρα και βλέπω σειρές στην τηλεόραση.

p6250428.jpg

                                        (φωτογραφία…  ύστερα από μια βόλτα στον κήπο της γιαγιάς)

Η αλήθεια είναι ότι φέτος είναι πολλές και επέλεξα

 κάποιες με βάση την ώρα που προβάλλονταν!

Δηλαδή ή ώρα που γυρνούσα στο σπίτι…

Δυο από αυτές είναι το Φίλα το Βατραχό σου και το Big Bang.

Δεν με πειράζει μια σειρά,

να θυμίζει μια ταινία ή μια άλλη σειρά.

Όταν αυτό που βλέπω είναι φτιαγμένο ωραία

και το βλέπεις άνετα χωρίς να σε κουράζει.

Να μην θέλεις να κόψει για διαφημίσεις,

να μην βλέπεις ανθρώπους διακομιστές λέξεων,

 που ούτε και οι ίδιοι δεν ακούνε τι λένε.

Και πιστέψτε με γίνεται πολύ συχνά τώρα τελευταία!’

 

Το φίλα το βάτραχό σου μου αρέσει έτσι όπως είναι,

ωραίες επιλογές στη μουσική και πολύ καλοί ηθοποιοί,

 που δεν προσπαθούν για να είναι καλοί. Είναι καλοί έτσι απλά!

Στο big Bang γελάω απλά γελάω!!

 

18 Responses to “Σειρές που αγαπώ…με κάνουν να γελώ.”


  1. Δεκέμβριος 18, 2007 στο 1:14 πμ

    Καλημερα Αννα.Για το Big Bang συμφωνω ειναι καλο γιατι οντως εχει κωμικες σκηνες αλλα το αλλο δυστυχως οχι παγερα αδιαφορο με αφηνει… Κατα τα αλλα καλα ; Εμεις ολοενα και καλυτερα… Και παλι την καλημερα μου.

  2. Δεκέμβριος 18, 2007 στο 1:16 πμ

    Το ξέρω δεν μπορούμε να συμφωνούμε και σε όλα!!!!Καλημέρα!

  3. Δεκέμβριος 18, 2007 στο 9:44 πμ

    Εγώ δεν τα ξέρω καν!
    Απλά μια καλημέρα πέρασα να πω! 🙂

  4. Δεκέμβριος 18, 2007 στο 10:14 πμ

    Ελα βρε Αντώνη μας 😦
    Υπάρχουμε και εμείς οι ταπεινοί που βλέπουμε και κάποιες σειρούλες να περνάει η ώρα!!!

  5. Δεκέμβριος 18, 2007 στο 10:42 πμ

    μη νομίζεις κι εγώ από τους «ταπεινούς» είμαι, απλά δεν ξέρω τις συγκεκριμένες!
    Να έλεγες για την Μαρία την Άσχημη να σου πω! 😉

  6. Δεκέμβριος 18, 2007 στο 11:13 πμ

    Α γυρνάς νωρίς σπίτι εγώ κάνω μάθημα την ώρα της Μαρίας!

  7. Δεκέμβριος 18, 2007 στο 12:01 μμ

    Θα σου λέω εγώ τότε τις εξελίξεις!
    Καλά πόσες ώρες είσαι έξω; Εγώ μετά τις 3 είμαι free willy!

  8. Δεκέμβριος 18, 2007 στο 4:58 μμ

    ..η αλήθεια είναι μ’ αυτά που δείχνει η TV, μου ‘ρχεται να τη
    σπάσω..:)
    οπότε τις περισσότερες ώρες που είμαι σπίτι την έχω κλειστή..
    Καλησπέρα Άννα! Καλο απόγευμα.

  9. Δεκέμβριος 18, 2007 στο 5:02 μμ

    ‘Αννα, Big Bang στάνταρ και 9 μήνες με απίστευτο Φάνη Μουρατίδη, Αννά Μαρία Παπαχαραλάμπους και πολλούς άλλους. Κάθε πέμπτη 10 το βράδυ. Ειδικά τώρα που είναι άνεργος ο Μουρατίδης είναι σα να βλέπω τον εαυτό μου στην TV!

  10. Δεκέμβριος 19, 2007 στο 12:22 πμ

    Αστα Αντώνη συνήθως είμαι έξω από τις 11 το πρωί και γυρνάω σπίτι κατα τις 10 το βράδυ! Δεν βγάζω πολλά λεφτά γιατί βοηθάω και τους δικούς μου στο μαγαζί(εθελοντισμός χωρίς βεβαίωση :)) αλλά και στα δικά μου τα διάφορα! Τρέχω αλλά δεν με πειράζει πιο πολύ υποφέρω όταν κάθομαι!

  11. Δεκέμβριος 19, 2007 στο 12:24 πμ

    iLiaS
    Η αλήθεια είναι ότι η ποιότητα έχει πάει διακοπές! Αλλά όταν γυρνάς κουρασμένος από την ημέρα θέλεις πίστεψέ με , το μόνο που θέλεις είναι μια χαζοκωμωδία!!!

  12. Δεκέμβριος 19, 2007 στο 12:26 πμ

    oAnergos

    Είναι όντως καλό! Γελάω και με αυτό αλλά για να μην με περάσετε για χαζοχαρούμενο δεν το έγραψα. Πάντως η τηλεόραση είναι συντροφιά δεν μπορώ την ησυχία γιατί είμαι όλη μερα σε θόρυβο οπότε είναι ανοικτή έστω κι αν δεν την παρακολουθώ συνέχεια! Οχι δεν είμαι από αυτούς που λένε δεν βλέπω τίποτα και δεν έχω τηλεόραση!

  13. Δεκέμβριος 19, 2007 στο 8:28 πμ

    Περασα να πω μια καλημέρα και σου έχω πρόσκληση 🙂

  14. Δεκέμβριος 19, 2007 στο 8:44 πμ

    Καλημέρα!!! Το φίλα το βάτραχό σου πέφτει πάνω στο πήρα κόκκινα γυαλιά. Το έχεις δει???

  15. Δεκέμβριος 19, 2007 στο 10:49 πμ

    Καλημέρα! Σε ευχαριστώ και φυσικά θα επιμεληθώ!

  16. Δεκέμβριος 19, 2007 στο 10:50 πμ

    Καλημέρα Λαχανάκι

    Το έχω δει και φροντίζω…. να δώ όλα τα επισόδεια μαζεμένα! 😉

  17. Δεκέμβριος 19, 2007 στο 12:59 μμ

    Ωραίες σκηνές… Εγώ είχα κολλήσει με το παρά πέντα και το 50-50 Φιλιά καλημέρα κι από εδώ

  18. Δεκέμβριος 19, 2007 στο 3:03 μμ

    Καλησπέρα! Και από εδώ!


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 143,695 hits
Δεκέμβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Σελίδες

Top Clicks

  • Κανένα

