22
Νοέ.
07

Μαθήματα χορού και τραγουδιού!

 xeri.jpg

Η φύση  με ένα τόσο δα χεράκι μας χαρίζει τις ομορφιές της! 

Εχετε ένα ολόκληρο Σαββατοκύριακο για να το αφιερώσετε σε ότι αγαπάτε.

Αν λοιπόν αγαπάτε το χορό ή το τραγούδι, σας βρήκα τι να κάνετε.

 

Στο πρώτο μάθημα  η Μαίρη Πόπινς

θα μας  τραγουδήσει για ένα κουταλάκι γεμάτο ζάχαρη…..

Και ο Τσάρλι Τσάπλιν θα μας μάθει τα βασικά βήματα…

15 Responses to “Μαθήματα χορού και τραγουδιού!”


  1. Νοέμβριος 23, 2007 στο 10:25 πμ

    Αγαπημένο μιούζικαλ…αγαπημένος ηθοποιός…
    Καθημερινά πάντως ασχολούμαι με τα παιδιά μου…με ότι αγαπάω πιο πολύ δηλαδή!

  2. Νοέμβριος 23, 2007 στο 10:54 πμ

    καλημέρα! Δεν είχα σκοπό να σας μαλώσω αλλά να σας δώσω μια συμβουλή! Και εγώ αν είχα το ίδιο θα έκανα!

  3. Νοέμβριος 23, 2007 στο 11:49 πμ

    Ε! μιας και λόγω της παρασκευής γλιτώνω (φαντάζομαι 😉 ) κι εγώ το μάλωμα, να πω ότι ούτε θα χορέψω ούτε θα τραγουδήσω…
    Θα αφήσω τους ήχους της εξοχής να μου πάρουν τ’αυτιά! 🙂
    Καλό σ/κ Άννα και καλή ξεκούραση

  4. Νοέμβριος 23, 2007 στο 12:17 μμ

    …θα χορέψω όμως…γιατί έχω γάμο το Σάββατο!!
    Μαθήματα όμως δεν νομίζω πως χρειάζομαι…θα σου πω με mail!!! 🙂

  5. Νοέμβριος 23, 2007 στο 1:21 μμ

    το πρώρο βιντεάκι που έβαλες είναι ένα από τα πιο αγαπημένα μου!!!
    μικρή είχα λατρεία στη Μαίρη Πόππινς! Εννοείται ότι είχα ανεβέι με ομπρέλλα στα κάγκελα :)))) ευτυχώς είμαι εδώ να την βλέπω ακόμα

    σουπερκαλιελιφραντσισεξπιαλιντόσιουουουουςςςς!!!!!!

  6. Νοέμβριος 23, 2007 στο 1:25 μμ

    Κι όμως αυτή η απλη διαδικασία του να συγχρονίσεις χερια και πόδια εμένα μου φαίνεται άθλος!! Όσο για το τραγούδι μου, τότε μάλλον είναι αθλος για το ακροατήριο….τι να κάνω εγώ η αδέξια??? Μη μου πεις πάλι διάβασμα!!! ΧΙΧΙΧΙ!! 🙂 Καλο Σαββατοκύριακο σε ολους!!

  7. 7 m00nchild
    Νοέμβριος 23, 2007 στο 2:26 μμ

    Καλημέρες! ήρθα να πω ότι το παιχνιδάκι είναι έτοιμο! Καλό σ/κ!
    Μαίρη Πόππινς λατρεύω! Κάθε μεσημέρι το διάβαζα μικρή μαζί με το φαγητό μου! Ααααχ!

  8. Νοέμβριος 23, 2007 στο 3:05 μμ

    άπαιχτος ο Τσάπλιν!
    όσο για χορό αύριο στο πάρτυ!!! 🙂
    καλό σου σαββατοκύριακο

  9. Νοέμβριος 23, 2007 στο 6:42 μμ

    Δεν θα χορέψω το ΣΚ αλλά θα πάω εκδρομή στο βουνό (μάλλον) οικογενειακά. Να σαι καλά Καλά να περάσεις κι εσύ 😉

  10. Νοέμβριος 23, 2007 στο 6:57 μμ

    Καλο σαββατοκύριακο να εχεις!
    Να περάσεις όμορφα Αννα! 🙂

  11. Νοέμβριος 24, 2007 στο 1:23 πμ

    Adonios

    Γιατί καλέ πότε σε μαλώσαμε; Καλά να περάσεις!!

    Manos S

    Γιατί όλοι γράφετε σαν να σας μαλώνω;
    Α γάμο ε; Αντε και στα παιδιά σας!!

    foteinoula

    χαχαχα πολύ καλό!!!

    fira

    Καλό σ-κ βρε! Δεν είναι δύσκολο να χορεύεις, το δύσκολο είναι να έχεις και καβαλιέρο!!!

    m00nchild

    Μπράβο! Θα σε δώ, Μαιρη ε; Ελπίζω να έτρωγες όλο το φαγητό σου 😉

    melomenos

    ΑΧΑ ΠΆΡΤΥ κάποιοι έχουν γεννέθλια;
    Αντε ρίξε και καμία φούρλα και για μας!

    vasilis

    Καλό σ-κ περιμένουμε φωτό και στίχουν παγωμένους και χιονισμένους, βάλε και κανένα ελαφάκι χριστούγεννα έρχονται!!!

  12. Νοέμβριος 24, 2007 στο 1:23 πμ

    iLiaS

    Και σε σένα Ηλία σου έυχομαι ένα πολύχρωμο σαββατοκύριακο!

  13. Νοέμβριος 24, 2007 στο 2:12 πμ

    Πολύ όμορφα και τα 2 βιντεάκια..έχουν κάτι απο τη χαμένη μου .. παιδικότητα..Αυτό μου έφεραν στο Νου. Να σαι καλα΄:)

  14. Νοέμβριος 24, 2007 στο 5:24 μμ

    roadartist
    Είμαι καλή στο να ανακαλύπτω παιδικές αναμνήσεις ε;

    vasilis

    Καλησπέρα!!!


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 142,808 hits
Νοέμβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ.   Δεκ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Σελίδες

Top Clicks

  • Κανένα

