21
Νοέ.
07

Αν ήμουν Άγγελος…

anna.jpg

 Αν

        ήμουν

                          Αγγελος

                                            απόψε!!!

Θα έπαιρνα ένα μαγικό χαλί

και θα ταξίδευα ώς εσένα,

 σε σένα που δεν ξέρεις

 

τι να σκεφτείς για να γίνει η μέρα

πιο όμορφη.

Καθένας από εμάς έχει μορφές,

αν κοιταχτείς στον καθρεφτη

θα δεις μορφές που δεν ξέρεις,

που δεν συνάντησες ποτέ.

 

Μορφές που φοβήθηκες να αντιμετωπίσεις.

Μακάρι να μπορούσαμε να βλέπαμε αληθινά,

να ταξιδευαμε, να ονειρευόμαστε,

να κάναμε τον  κόσμο πιο όμορφο!

Το ακόλουθο κομμάτι το άκουσα  κάνοντας μια αναζήτηση του Αν στο youtube.

Με άγγιξε…

ΑΝ …..

 

 

 

14 Responses to “Αν ήμουν Άγγελος…”


  1. Νοέμβριος 21, 2007 στο 1:26 πμ

    …λύσ’ τα μαλλιά σου κι αφησε με να ρθω λίγο για να δώ, πως περιγράφει τη μορφή σου τ’ άπρο σου το νυχτικό…

  2. Νοέμβριος 21, 2007 στο 1:34 πμ

    Αχ Δεν υπάρχει τίποτα νέο στην Τέχνη. 🙂
    Δεν είχα αυτό στο μυαλό μου, αλλά το τραγούδι που ανακάλυψα.
    Βέβαια και αυτό που τραγουδάς είναι αγαπημένο,
    όταν πήγαινα σχολείο ήταν σουξέ! Καλό ξημέρωμα!

  3. 3 m00nchild
    Νοέμβριος 21, 2007 στο 2:25 πμ

    Ωραίοι στιχοι…βραδιάτικα !

  4. Νοέμβριος 21, 2007 στο 10:25 πμ

    m00nchild

    Και την ημέρα καλοί δεν είναι;

    ιλιας

    Καλημέρα ποιητή!

  5. Νοέμβριος 21, 2007 στο 11:21 πμ

    Δεν χρειάζεσαι μαγικό χαλί να σε ταξιδέψει…
    Αγγελος είσαι και διαλέγεις με τη σκέψη
    κι αυτό που εύχεσαι, γι’αυτό που λες «μακάρι»
    αν ξεκινήσεις μοναχή, σίγουρα θα’ρθούνε κι άλλοι!

    Καλή σου μέρα 😉

  6. Νοέμβριος 21, 2007 στο 11:23 πμ

    Αντώνη
    Καλημέρα!
    Μολις μπαίνεις εγώ φεύγω για δουλειά!

  7. Νοέμβριος 21, 2007 στο 12:29 μμ

    κάτι πρέπει να κάνουμε για τις ώρες εργασίας!
    Μου θύμισες το τραγούδι με Μηλιώκα-Γλυκερία…
    Τα σάββατο μπορείς; όχι.. όχι
    🙂

  8. Νοέμβριος 21, 2007 στο 4:09 μμ

    Κάποιοι δουλεύουν και κάποιοι μας δουλεύουν:)
    Πολύ όμορφο τραγούδι
    φιλιά

  9. Νοέμβριος 21, 2007 στο 8:32 μμ

    Ωραίο το τραγούδι. Αλλά οι στίχοι σου μου άρεσαν πιο πολύ. Φιλιά 😉

  10. Νοέμβριος 21, 2007 στο 9:51 μμ

    anatolh

    Εσύ με ποιούς είσαι;

  11. Νοέμβριος 21, 2007 στο 9:52 μμ

    Βασίλη

    Το ξέρω ότι πάντα είσαι ευγενικός…αλλά τόοοσο;

  12. Νοέμβριος 23, 2007 στο 1:06 μμ

    Πολύ όμορφο τραγούδι και η φωνή του διαπεραστική….. ενιώσα να την καρδία μου να χτυπάει δυνατά στο άκουσμα της!! Οι δε στίχοι σου καταπληκτικοί!! Μου έλειψε η γωνίτσα σου καλή μου…. Και μετά μου λες διάβασμα…. ξέρεις κανένα από τα βιβλιά λογιστικής και οικονομίας που με απασχολούν και μου τρώνε τις ώρες, να μιλάνε στην καρδιά όπως τα ποστ σε αγαπημένες γειτονιές όπως η δική σου? ε?? σε ρωτώ??

  13. Νοέμβριος 24, 2007 στο 1:29 πμ

    Σε ευχαριστώ να είσαι πάντα καλά και διάβασμα! Αν αγαπάς αυτό που κάνεις πάντα βρήσκεις τρόπο να το λατρεύεις!!!


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 143,695 hits
Νοέμβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ.   Δεκ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Σελίδες

Top Clicks

  • Κανένα

