01
Νοέ.
07

Μια νέα μέρα ξεκινάει, γι’ αυτό….

Βγείτε από το κλουβί σας και πετάξτε μακριά! 

Όσο πιο μακριά μπορείτε!

p7190151.jpg

 Κι αν τα βλέπετε άσπρα ή μαύρα,

δεν μπορεί κάτι καλό  θα υπάρχει πίσω από όλα αυτά!

Ελπίζω να σας έφτιαξα την διάθεση!

Σας ευχομαι λοιπόν ένα πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο!!!

Και επειδή είμαι ζηλιάρα θα θέσω και εγώ με τη σειρά μου μια απορία σας τον Αγαπητό Αντώνιο 🙂

Τί βλέπετε στην εικόνα;

ti-einai.jpg

16 Responses to “Μια νέα μέρα ξεκινάει, γι’ αυτό….”


  1. Νοέμβριος 2, 2007 στο 6:22 πμ

    ..βλέπω ένα υπέροχο σαββατοκύριακο και στο βάθος πολύ διασκέδαση! 🙂
    Να είσαι καλά..καλό σαββατοκύριακο!
    Καλημέρα! 🙂

  2. Νοέμβριος 2, 2007 στο 7:33 πμ

    Καλημέρα και σε σένα! 🙂 🙂
    Και ένα υπέροχο σαββατοκύριακο και σε σένα!

  3. Νοέμβριος 2, 2007 στο 8:19 πμ

    Bλέπω ένα κάρο άπλυτα που περιμένουν να μπουν στο πλυντήριο
    μία σφουγγαρίστρα που πρέπει να σφουγγαρίσει το σπίτι μου, αλλά επειδή βλέπω θετικά τα πράγματα, βλέπω και βραδινό κρασάκι με την παρέα και αγκαλίτσες και φιλάκια….

    Όσο για τα κουνέλια δεν έχω λόγια 😀

    Καλό σαββατοκύριακο!!!

  4. Νοέμβριος 2, 2007 στο 9:24 πμ

    Καλά να περάσεις Σταλαγματιά!!!! ό,τι κι αν κάνεις!!

  5. Νοέμβριος 2, 2007 στο 11:52 πμ

    Ένα όμορφο σ/κ σου εύχομαι Άννα.
    Να περάσεις όσο καλά γίνεται…

    Στην απορία «βλέπω» διάφορες σταγόνες μέσα σε μια… στάλα!
    Μας έβαλες δύσκολα αγαπητή… 🙂

  6. 6 m00nchild
    Νοέμβριος 2, 2007 στο 1:21 μμ

    Πολύ πείνα τα κουνέλια! 🙂 Δεν έχω δύναμη να σκεφτώ για την απορία…Θα ξανάρθω για την λύση…Καλό Σ/Κ!

  7. Νοέμβριος 2, 2007 στο 1:22 μμ

    Για να δούμε τι θα πουν και οι υπόλοιποι… Αν υπάρξουν υπόλοιποι…
    Καλά να περάσεις. Χαμογελάμε πάντα! Φιλιά!
    Πάω Πάτρα!!!!

  8. Νοέμβριος 2, 2007 στο 2:45 μμ

    Βλέπω μια δουλειά στα μαστιχόδεντρα της Χίου!! Καλό Που-Σου-Κου!

  9. 9 emperistatomenos
    Νοέμβριος 2, 2007 στο 8:40 μμ

    Βλέπω φυσαλίδες, από ποτήρι σαμπάνιας….
    Παρόμοιες με αυτές της coca coa light, γιατί για σαμπάνια δε μας βλέπω το σουκου…. 😛
    καλά να περάσετε!

  10. Νοέμβριος 3, 2007 στο 9:16 πμ

    Καλημέρα Άννα. Εγώ στη φωτό σου βλέπω τη ροή του νερού όπως πέφτει από τη βρύση Καλό ΣΚ 😉

  11. Νοέμβριος 4, 2007 στο 8:04 μμ

    Καλησπέρα! Moonchild, ναι ναι πολύ πείνα τα κουνελάκια!!!

  12. Νοέμβριος 4, 2007 στο 8:05 μμ

    Ανεργε εννοείται να πας και να μας στέλνεις και τσιχλίτσες! Αν και δεν μασάμε… 🙂

  13. Νοέμβριος 4, 2007 στο 8:06 μμ

    emperistatomene
    MMMM ωραία θα ήταν να ήταν σαμπάνια!!!

  14. Νοέμβριος 4, 2007 στο 8:09 μμ

    Αχ Βρε Βασίλη ειδίκευση στο νερό έχεις;
    Πω πω! Φοβερός!!!

  15. Νοέμβριος 5, 2007 στο 12:15 πμ

    ΟΥΥΥΥΥΥΦΦΦΦΦΦ…..ένα Σαββατοκύριακο αποφάσισα και ‘γω μετά από τόσο καιρό να πετάξω μακριά από το «μεγάλο κλουβι»(Αθήνα) και τα σχεδια μου χάλασαν…Πάει η Λειβαδιά!! Έλλειμμα στο φοιτητικό μου πορτοφόλι και σα να μην έφτανε αυτό ταβλιάστηκα και στο κρεβάτι με συνάχι…και μετά μου λες εσύ Αννούλα μου κάτι υπάρχει από πίσω….εγω το μόνο που βλεπω 2 μερες τωρα ειναι ΧΑΡΤΟΜΑΝΤΙΛΑ!!

  16. Νοέμβριος 5, 2007 στο 12:56 πμ

    Υπομονή! fira fira
    Θα περάσει, να πιείς τσάι με πολύ μέλι και λεμόνι και θα περάσει. Για το σινάχι κάποια δεν ντύθηκε υδρωσε και αρρώστησε μου φαίνεται! Εγώ είναι αλήθεια ότι την κοπάνησα. Καλά πέρασα παράπονο δεν έχω! Οταν ξαναγυρνάς στα φοιτητικά τα μέρη πάντα νιώθεις καλύτερα! Περαστικούλια!


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 143,028 hits
Νοέμβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ.   Δεκ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Σελίδες

Top Clicks

  • Κανένα

