09
Οκτ.
07

Δυο ταινίες που αγαπώ…

Στα γεννέθλιά μου στα 21(λίγα χρόνια πριν…)

είπα: «Κάτι που θα κάνω στο μέλλον

αν δεν καταφέρω να κάνω καριέρα στις σπουδές μου

είναι να ανοίξω βιβλιοπωλείο ή ανθοπωλείο.

Και αυτό γιατί μου αρέσουν τα λουλούδια και τα βιβλία.

Εχουν και τα δύο το δικό τους χρώμα και άρωμα….»

Αργότερα ανακάλυψα ότι δύο ταινίες που αγαπώ

έχουν βιβλιοπωλείο μέσα στις σκηνές τους

και ο ήρωας δίνει στην ηρωίδα μαργαρίτες.

Το μικρό μου συμβολάκι.

Από όλα τα παραπάνω συμπεραίνουμε

ότι το υποσυνείδητο παίζει πολλά παιχνίδια….

Έχω κοινά και με τις δύο ηρωίδες….

«Μια βραδιά στο Νότινγκ Χιλ»

«Έχετε μήνυμα στον υπολογιστή σας»

14 Responses to “Δυο ταινίες που αγαπώ…”


  1. Οκτώβριος 9, 2007 στο 9:22 μμ

    Μια βραδιά στο Νότιγκ Χίλλ, η αγαπημένη μου ξένη ταινία .
    Φιλιά 🙂

  2. Οκτώβριος 10, 2007 στο 2:59 πμ

    Είδα το ένα φιλμάκι. Μου θύμισε δικές μου ανάλογες πειρπτώσεις! Οι φωτογραφίες σου πολύ όμορφες, Μπερδεύτηκα λίγο από το Blog σου. ‘Εχει πολλά σημεία να κυττάξεις και χάνεσαι ελαφρώς… Είναι κι αυτό το μαύρο φόντο! Συνέχισε να τραβάς. Προσπάθησε τα λουλούδια. Είναι ωραίο το θέμα και σου αρέσει κι εσένα. Αφάνταστος ο πλούτος της φύσης. Κι αν μάθεις να τραβάς σε macro μπορείς να κάνεις υπέροχες φωτογραφίες.

  3. Οκτώβριος 10, 2007 στο 5:30 πμ

    Βιβλιοπωλείο, βιβλιοπωλείο!!!
    Σκέφτομαι κάτι αντίστοιχο κι εγώ.
    Ίσως γιατί μπορώ να χαθώ για ώρες μέσα του…
    Καλημέρα 😉

  4. Οκτώβριος 10, 2007 στο 6:59 πμ

    Καλημέρα Εpicure
    Μου αρέσει να βγάζω φωτογραφίες, αλλά η μηχανή μου τώρα πια μετά από δύο χρόνια με πάρα πολλές φωτογραφίες, δεν με ικανοποιεί όταν θέλω να φωτογραφίσω κάποια θέματα. Ξέρω ότι η φωτογραφία δεν θα είναι αυτό που είδα εγώ εκείνη τη στιγμή. Στο μέλλον θα πάρω μια καινούργια.
    Η αλήθεια είναι ότι δεν κατάλαβα τι είναι το macro που ανέφερες.
    Καλώς ήρθες!

  5. Οκτώβριος 10, 2007 στο 7:01 πμ

    Καλημέρα Αντώνιε,
    Βιβλιοπωλείο ε; Μην το ανοίξουμε στην ίδια γειτονιά, θα τσακωνόμαστε.Εγώ θα τα έφτιαχνα σαν της Μεγκ, μου αρέσουν τα βιβλιοπωλεία που έχουν το άρωμα του παλιού βιβλίου. Αλλά ακόμα πιστεύω ότι μπορώ να κάνω αυτό που κάνω σήμερα.φιλιά

  6. Οκτώβριος 10, 2007 στο 8:03 πμ

    Καλημέρα!!! Βιβλιοπωλείο να ανοίξεις!!! Μόνο που θα κινείσαι ανάμεσα στα βιβλία, θα μυρίζεις τη μυρωδιά του χαρτιού και θα τα ακουμπάς… ένα όνειρο!! 😉

  7. Οκτώβριος 10, 2007 στο 9:00 πμ

    Eύχομαι να καταφέρεις να ανοίξεις ή το ένα ή το άλλο…. το βιβλιοπωλείο είναι και το δικό μου όνειρο.
    Καλή σου μέρα!

  8. Οκτώβριος 10, 2007 στο 10:06 πμ

    Δεν ξέρω τι κάνεις σήμερα αλλά κι εμένα μου αρέσει το βιβλιοπωλείο που θυμίζει άλλες εποχές. Μου αρέσουν τα παλιά βιβλία, τα ρολόγια τσέπης και ότι συλλεκτικό…
    Νομίζω ότι είναι τρόπος ζωής αυτή η μανία που έχω με τα βιβλία και όσο μπορώ λειτουργώ στα πλαίσια αυτά… ως Μποέμ! 😉

    Μάλλον δεν θα είναι στην ίδια γειτονιά γιατί θα μαλώνουμε συνέχεια Μεγκ! 😉

  9. Οκτώβριος 10, 2007 στο 11:50 πμ

    Αντώνιε
    Αν μου πεις εσύ τι κανεις σήμερα θα σου πω και εγώ. Σαν προσκληση για καφέ έμοιαζε. Μου αρέσουν τα βιβλιοπωλεία, και αγοράζω πάντα βιβλίο όταν μπαίνω μέσα, έστω κι αν δεν πήγα για κάτι τέτοιο.
    Αγόράζω ακόμα και σήμερα παραμύθια, τα χρησιμοποιώ και στη δουλειά μου 🙂

  10. Οκτώβριος 10, 2007 στο 11:56 πμ

    Λαχανάκι
    είναι πράγματι όνειρο…

  11. Οκτώβριος 10, 2007 στο 11:56 πμ

    Σταλαγματιά
    Ελπίζω να μην σου κλέψω το όνειρο…:)

  12. Οκτώβριος 10, 2007 στο 6:26 μμ

    Αναφερόμουν βέβαια στο σήμερα που εννοούσες κι εσύ για την εργασία!!!
    Εργάζομαι σε μια εισαγωγική εταιρεία.
    Now its your turn αφού έτσι το ήθελες!!! 😉

  13. Οκτώβριος 10, 2007 στο 8:55 μμ

    Λοιπόν είμαι θεατρολόγος και κάνω πολλά σχετικά και άσχετα πράγματα με αυτό.


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 143,036 hits
Οκτώβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπτ.   Νοέ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Σελίδες

Top Clicks

  • Κανένα

