03
Οκτ.
07

Άνοιξε αυτό το κουτί….

Από μικροί φανταζόμαστε, ότι ανοίγουμε το μαγικό κουτί και βγαίνουν του κόσμου τα μικρά πραγματάκια.

Πάντα στην φαντασία μας, υπάρχει ένα μπαούλο αναμνήσεις από τα παιδικά χρόνια, που νομίζουμε ότι έχουμε ξεχάσει. Όταν όμως ανοίγει αυτό το μπαούλο, οι σκόνες και οι αράχνες χάνονται και είναι σαν να ξαναζείς τη στιγμή όπως τότε, όταν ήσουν παιδί.

Ενα τέτοιο σύγχρονο μπαούλο είναι και το yutube. Με γύρισε είκοσι χρόνια πριν. Πόσο διαφορετική ηταν η τηλεόραση τότε. Δεν ήταν όλα ιδανικά, ένα κοριτσάκι με γυαλάκια, ένα κρεμαστό αστέρι και η φαντασία οργίαζε, όχι όπως σήμερα όπου όλα είναι τέλεια και η φαντασία ξεχασμένη στην κατάψυξη…

Αφιερωμένο στην Ανατολή

16 Responses to “Άνοιξε αυτό το κουτί….”


  1. Οκτώβριος 3, 2007 στο 11:02 μμ

    Να ‘σαι καλά, τι μου θύμισες… Και για μένα καμια 20αριά χρόνια πριν είναι. Βγάλτε τη φαντασία από την κατάψυξη, αυτό είναι το σύνθημα!

  2. Οκτώβριος 3, 2007 στο 11:56 μμ

    Πόσο δίκιο έχεις… Καλημέρα ξενυχτισμένη..

  3. Οκτώβριος 4, 2007 στο 6:18 πμ

    καλη σου μερα γλυκεια μου…
    🙂

    για ελα λιγο απο του αντωνιου…
    παει να την βγαλει μονο με κουφετακια!!
    τςτςτςττς…
    αμπιλιβαμπολ!!!

  4. Οκτώβριος 4, 2007 στο 8:29 πμ

    Εγώ δεν θυμάμαι σε ποιά ηλικία ήμουν αλλά αυτό που θυμάμαι ήταν ότι οι κούκλες αυτές έτσι όπως έκαναν σαν σπαστικές, με φόβιζαν!!!
    Μήπως ήμουν πολύ μικρός; 😛

  5. Οκτώβριος 4, 2007 στο 8:43 πμ

    Αντώνιε….χα χα χα!
    Να το κοιτάξεις, εμένα δεν με φόβιζαν καθόλου.
    Ησουν μεγαλύτερος, γιατί μολις τελειώνες το νηπιαγωγείο γεννήθηκα.

  6. Οκτώβριος 4, 2007 στο 9:25 πμ

    Ποια εποχή παιζόταν;
    «Για να δω τι δικαιολογία θα βρω»

  7. Οκτώβριος 4, 2007 στο 10:11 πμ

    Εγω ήμουν η ξενυχτισμένη 🙂 Διαβασα το σχολιο μου και ηταν σαν να σε λεω ξενυχτισμένη 🙂

  8. Οκτώβριος 4, 2007 στο 10:30 πμ

    Τι λες τώρα;
    Βέβαια ήμουν πολύ μικρή τότε, αλλιώς αμέσως μόλις έβλεπα τους τίτλους της αρχής θα καταλάβαινα πού το πας! 😛

    Καλημέρα 🙂

  9. Οκτώβριος 4, 2007 στο 12:25 μμ

    onionfava
    Δεν τρέχει τίποτα, γιατί και εγώ το ξενυχτάω:)

    Σταλαγματιά
    Δεν είναι τρικ για να βρούμε πόσο χρονών είναι ο καθένας, ενα φλασ μπακ καναμε.

    Αντώνιε

    Τωρά με εσένα το πρόβλημα είναι μεγάλο, γιατί η σειρά παιζόταν γύρω στο 1993, οπότε σκέψου καλά την δικαιολογία σου :))))

  10. Οκτώβριος 4, 2007 στο 1:44 μμ

    Το ξέρω βρε κοριτσάκι, απλά σε πείραξα!

  11. Οκτώβριος 4, 2007 στο 3:22 μμ

    Δεν τη θυμάμαι τη σειρά εγώ. Ήμουν στο στρατό τότε. Όμορφες αναμνήσεις όμως έχεις

  12. 13 anatolh
    Οκτώβριος 4, 2007 στο 8:13 μμ

    Όταν το καλοκαίρι ένα πρωινό το πέτυχα στην τηλεόραση ξαφνιάστηκα.Είναι βέβαιο ότι η τηλεθέασή του θα ήταν μικρή από κάτι θεατές σαν και μας…
    Μικροί τότε πιο μικροί τώρα:)

    Ευχαριστώ για την αφιέρωση!

  13. Οκτώβριος 4, 2007 στο 10:04 μμ

    Σταλαγματιά
    που το ξέρεις το κοριτσάκι; ε;

    Βασίλη
    Ελπίζω να πέρασες καλά τότε και να είναι ωραίες αναμνήσεις όπως και σε έμάς τους ταπεινούς μικρους.

    Ανατολή
    Ελπίζω να σου έφτιαξα τη μέρα!

  14. 15 emperistatomenos
    Οκτώβριος 9, 2007 στο 5:26 μμ

    Φα δίεση ο Φιόγκος και ο Ρούχλας είναι λα…Ο Σεβαστιανός διηγείται στη γραμμή του Σι, και στο μι τραγουδάει παραμύθια η Μελιά….
    Τι μου θύμησες…


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 143,698 hits
Οκτώβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπτ.   Νοέ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Σελίδες

Top Clicks

  • Κανένα

